Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mri schreef:hier bij de AH zijnz e ook te "lui" om de oude bonus aanbiedingen kaartjes weg te halen.
Zo lag er gister eind van de dag nog een kaartje van de bertolli pasta saus (1+1) en van de pain de boulogne (1+1). Beide had ik maandag middag gevraagd of die bonus aanbieding nog geldig was, aangezien het er nog wel stond.
Medewerker loopt mee, leest de mini lettertjes en zegt: Hier staat t/m 6 jan, dus nee, die zijn niet meer geldig. En loopt vervolgens weg....
Dan neem je dat bordje toch mee????
manzano schreef:Mri schreef:hier bij de AH zijnz e ook te "lui" om de oude bonus aanbiedingen kaartjes weg te halen.
Zo lag er gister eind van de dag nog een kaartje van de bertolli pasta saus (1+1) en van de pain de boulogne (1+1). Beide had ik maandag middag gevraagd of die bonus aanbieding nog geldig was, aangezien het er nog wel stond.
Medewerker loopt mee, leest de mini lettertjes en zegt: Hier staat t/m 6 jan, dus nee, die zijn niet meer geldig. En loopt vervolgens weg....
Dan neem je dat bordje toch mee????
Bij ons loopt de aanbieding gewoon door...... geen idee waarom. Staat ook ander bordje bij, maar ze liggen in aparte kratten met 1+1.
Evelijn schreef:Ze moeten officieel ook zorgen dat de prijzen kloppen... bordjes als de prijs aan de kassa is de geldige is gewoon niet zoals het hoort. Dus Mootje je hebt het gewoon goed gedaan... ik en vele met mij hebben niet het lef om het te doen... maar het is hun nalatigheid dat de bordjes niet kloppen.
Mootje schreef:Ok dan ben ik van mening dat ze met die ene klant hun verlies moeten nemen, want het is hun eigen schuld dat zij te laks zijn met de productborden...
Mootje schreef:Ik heb het helemaal niet over data....