Zo had ik laatst eens gekeken wat de kwalificaties waren als pleeg gezin voor blindengeleidehond-puppies, maar helaas: geen kinderen onder de 5 ofzo en maximaal 2-3x per week twee uur van huis zijn. Helaaaaaaaas
Wat is die keuken supergaaf geworden en ik snap ook heel goed dat je de kastjes zo laat Echt mooi
Fijn he, die oppashonden
ben ook heel erg benieuwd naar die kleur, zowel van de muur als van de vloer Mooi
Die haard bestaat idd uit twee delen. het is een elektrische want ik wil absoluut geen bio-ethanol in huis. Veel te gevaarlijk spul vind ik dat
Mijn moeder heeft ook kaartjes gehaald voor de ladies fair van de tuinland. Lijkt me echt heel erg leuk, ze zijn daar nu druk bezig met het opbouwen van de kerstafdeling....... En als ik straks die schouw heb wil ik die natuurlijk wel een beetje kerstig aankleden
Het is een kleur van Sikkens en ik heb hem uitgezocht op de staal van de schilder maar er stond eigenlijk alleen een nummer bij, geen naam. Ik zal het nummer nog even vragen aan de schilder.
Lijkt wel een beetje op onze vloer Wij hebben Country Oak (volgens mij)
Kentaro
Geplaatst: 16-10-12 13:16
ditano, die van ons is 15 kilo en die kan ook zo absurd snurken, kan me er dus een beetje een voorstelling bij maken
Gister de spotjes in de uitbouw gemaakt. Wat staat dat een stuk netter dan alleen de draden die eruit hingen
Een schouw is altijd heerlijk in kerstsfeer te brengen Heb onder andere zo'n 'slinger' met denneappels, groen, besjes e.d. Lichtjes erin. Van die grote 'sokken' eraan
Time2Tri
Geplaatst: 16-10-12 19:07
Eigenlijk hoort een schouw bij kerst , lijkt me leuk zoiets te decoreren .... Heb wel gisteren al mijn kerstverlichting getest .(hangt al 3 jaar op het balkon )
@Kentaro:Ik wilde laatst een filmpje maken van het snurken , had helaas de camera vergeten . Jij hebt dus duo snurken thuis , ook niet slecht . Balu (leen/knuffel hond ) houd ook helemaal niet van vroeg op staan , tis dat ze dan net niet haar middelvinger/teen opsteekt .
Zaterdag heb ik een housewarming , met diegene die geholpen hebben met allerlei renovatie klusjes .Moet nog zoveel voorbereiden naast mijn fulltime job .
Geerke, erg mooi geworden zo! Ik dacht het ook al van de knopjes, maar dat wordt nog gedaan dus Is je werkblad makkelijk schoon te houden / af te nemen? En wat voor hout heb je gebruikt?
Die bovenste Ik vind die onderste een beetje oubollig..
Kentaro
Geplaatst: 17-10-12 19:16
Je geeft hetzelfde antwoord als m´n mannetje...
Time2Tri
Geplaatst: 17-10-12 19:18
Pff lastig . De bovenste is leuk , maar ik vind de onderste ook wel wat hebben . Ligt op de onderste een glasplaat ? En is die hoger dan die uit de bovenste link ?
MMIDV
Geplaatst: 17-10-12 19:18
Ik vind qua model tafel 1 mooier
SAKKIA
Geplaatst: 17-10-12 19:19
Ik zou ook voor de bovenste gaan maar is dat wel de juiste kleur?
Kentaro
Geplaatst: 17-10-12 19:21
Die bovenste is een stuk donkerder dan m´n andere spullen. Maar juist omdat het zoveel afwijkt, moet het weer kunnen )volgens de kenners ) Het loom tafeltje is hoger en op het bovenste blad ligt een glasplaat. De onderste niet.