Aaaah wat een schattig kitten,alleen wel heel zielig dat het gedumpt is. Maar ja vakantie tijd,en asiel is vaak te duur of vol nu.
Zie ook nog een super geweldige pup voorbij komen wat een scheet ook.
Ik heb eindelijk mijn overtrekken binnen,de postbode had het aardig druk. Maar ze zijn echt super mooi lekker zacht,dus het wachten is het waard geweest. Heb wel super netjes contact gehad met het bedrijf,dus hij is zeker aan te raden. Vooral als je niet al te veel buget heb maar wel een mooie overtrek wil.
Ik hoop dat er 1 volgende week er al op kan liggen. Woensdag komen ze me laminaat leggen. En Zaterdag nog even mijn andere jaloezie ophangen en achter de kast schilderen,dan ben ik voor even klaar. Dus als dat alle af is komen er weer foto s van
Kentaro
Geplaatst: 02-08-12 20:16
Die eerste is niet mijn smaak maar die tweede vind ik super! Wat heerlijk dat het bijna af is!
Die spiegel was idd in de aanbieding bij Xenos. Was niks waard... echt flut materiaal Vond 'm op het eerste gezicht wel leuk, maar qua materiaal en afwerking was het echt niks.
Zag nog een schattige pup ergens voorbij komen, leuk zo'n RR
@Dems: Gave stoel (Veel te strak/modern voor ons poppenhuisje, maar wel mooi )
haha Vankje, ik moet ook wennen hoor...ga ook van poppenhuis naar strak en modern. Maar ik moet zeggen....ik vind hem helemaal geweldig hahaha. In de winter gaan we er lekkere schapenvachten inleggen..hmmmm
Haha ja, jij hebt de metamorfose andersom gemaakt Ben echt benieuwd naar jullie eindresultaat. Oooh, schapenvachten Wij willen ook nog één of twee lekkere stoelen voor in de woonkamer, heerlijk naast de kachel. Kan me nu al op gezellige winteravonden verheugen
Wat hebben jullie trouwens voor naambordjes ophangen, met alleen jullie namen of ook met het huisnummer erbij?
dems75
Geplaatst: 02-08-12 22:30
Vankje: qua naambordje heb ik zelf een groot, toltend, IJslands paard uitgezaagd, behandeld, geschilderd en afgelakt. Daarop onze voornamen en het huisnummer. Ik moet de letters er alleen weer afhalen, want dat bordje is nog oudblauw en de kleuren boerengroen/cremewit komen aan de voorkant weer terug door de schilder...dus ja, het naambordje moet ook boerengroen
Kentaro
Geplaatst: 02-08-12 22:31
Wij hebben een naambordje met onze (voor)namen en een koppie van een shiba (onze hond) Vorige week voor m'n verjaardag een mooi leistenen bordje met ons huisnummer gekregen!
Wij hebben ook een schapenvacht in onze draaistoel. Héérlijk
SAKKIA
Geplaatst: 02-08-12 22:33
Zo heb er een dagje gordijnen en vloeren shoppen opzitten. Nog niks besteld want we kunnen e rnog niet echt uitkomen. Bij de meubelzaak hier in het dorp liggen drie soorten laminaatplanken voor ons klaar die we even mee mogen nemen. De eettafel met stoelen wordt denk ik nog de grootste opgave Besloten toch het muurtje er niet uit te halen en het woonkeuken te laten, er zit ook een aansluiting voor de tv e.d. en er past met gemak een grote eettafel in en mijn buffetkast. Die gaan we maandag ophalen en dna kan ik gaan beginnen met schuren en verven.
En vanaf vandaag is de kitten, die nu nog Karel heet, officieel van ons Hij gaat waarschijnlijik Jack heten
Die stoelen zijn niet echt mijn smaak
Hier komt geen naambordje denk ik hoor Klein dorp, iedereen weet dat wij er wonen
Vankje
Geplaatst: 02-08-12 22:35
@Dems: Gaaf En ik hou van boerengroen. Onze luiken zijn ook groen. Kan natuurlijk ook zelf iets maken... daar had ik nog niet aan gedacht.
@Kentaro: Leuk, zo'n huisnummer als cadeau
Jullie hebben alleen de voornamen erop staan?
@Sakkia: Leuk, een kitten. Heb je foto's? (of heb ik die gemist een paar blz. terug? )
Vank, die heb je idd gemist Dems, kun je wel fatsoenlijk zitten op die stoelen? Sakkia, dat wilde vriendje toch al (het wandje laten staan)?
ssssuus
Geplaatst: 02-08-12 22:45
Hoi!
Even een vraagje tussendoor Ik baal gigantisch, mn kat heeft het ineens in dr hoofd gekregen om het touwtje van het rolgordijn door te bijten, gister 2 keer en vandaag 1 keer. Nu heb ik er een knoop ingemaakt maar hij gaat uiteraard niet meer verder. Weten jullie toevallig hoe ik dit kan oplossen? Kun je een nieuw koortje hiervoor kopen? Het is zo'n koortje met tussendoor van die bolletjes... Help!
dems75
Geplaatst: 02-08-12 22:47
Mootje schreef:
Dems, kun je wel fatsoenlijk zitten op die stoelen?
Ja hoor, heel prima zelfs. Maar het is niet de bedoeling dat wij er continue in zitten hoor...tis meer voor als er bezoek komt, dat er nog meer zitplek is dan alleen de bank snapje (ook omdat wij geen eettafel meer willen...dus geen eettafel stoelen meer hebben)
Dat leisteen vind ik leuk emaille vind ik ook leuk in donkerblauw/wit Dems, krijg je wel een bar in de keuken? Of moet je straks verplicht met het bord op schoot?
SAKKIA
Geplaatst: 02-08-12 22:55
Geen idee of je die los kunt kopen eigenlijk. Onze kat ging altijd aan het touwtje van de centrale afzuiging hangen Gebeurde regelmatig dat het ding weer stond te loeien.
Heb mijn moeder even gevraagd naar foto van de kitten. Kitten woont nog daar namelijk, mijn ouders zijn opvanggezin voor kittens zonder mama
dems75
Geplaatst: 02-08-12 22:56
@Mootje: hahaha....hoe graag ik ook met bord op schoot zit (en dat doen we af en toe best wel eens), hebben we gewoon straks een kookeiland met zicht op de tuin/veranda
Oh, en ook ik vind dat leistenen nummerbordje kek!
MamaMiesje
Geplaatst: 02-08-12 22:57
Hey van die leistenen bordjes heb ik hier ook gekocht! Maar dan "leeg" dus ik kan er zelf nog wat op schilderen
SAKKIA
Geplaatst: 02-08-12 22:58
Wij zijn straks trouwens wel van plan aan de eettafel te gaan eten, we zitten nu altijd met het bord op schoot voor de tv
Ik had de bordjes gezien en dan kon je het nummer erop laten 'laseren' Vond deze met de losse letters mooier (duidelijker)! emaile vind ik zeker ook erg mooi, maar aangezien de buiten uitstraling van onze woning redelijk 'strak' is, vond ik de leistenen beter passen
Wat onwijs leuk, een kitten in huis!! Helaas deelt m'n schatje m'n liefde voor katten niet.....
Wij zitten nu ook steeds met een bord op schoot, maar dat gaat veranderen in ons nieuwe huis
MamaMiesje
Geplaatst: 02-08-12 23:05
Wij hebben ook katten (zie profiel, anders gaan we weer teveel off topic )
Ik denk dat ik de nummers er maar gewoon opschilder met witte verf ofzo Wij hebben eigenlijk twee voordeuren: een beneden/onderin het huis, naast (wat eerst) de garage (was). Daar zit de brievenbus en dus ook een huisnummer. Maar de eigenlijke voordeur is bovenaan de betonnen trap en daar zit geen huisnummer. Het gebeurt regelmatig dat er collectanten ofzo eerst onderaan aanbellen en dan 2 minuten later heel vreemd opkijken dat ik wéér de deur opendoe daarboven
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 02-08-12 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
SAKKIA
Geplaatst: 02-08-12 23:05
Nou ik eet gewoon veel te snel en daar heb ik last van Als ik aan tafel eet ben ik een stuk rustiger en eet ik netjes met mes en vork