Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelys schreef:Hoi,
Mijn moeder wil graag een ereader. Nu heb ik zelf een kindle paperwhite, maar mijn moeder zou het makkelijker vinden om eentje hier gewoon in de winkel te kopen. Zelf heb ik haar naar aanleiding van dit topic de kobo aangeraden.
Alleen nu is mijn vraag welke?
Even voor het beeld. Mijn moeder is bijna 50, haar wensen zijn dat er een lichtje inzit, dat de letter kunnen worden verandert in grootte en dat die makkelijk te gebruiken is. Prijs maakt niet heel veel uit en ze koopt er waarschijnlijk ook direct een voor mijn vader (iets boven de 50). Beiden lezen niet gigantisch veel en voornamelijk in de avond voor het slapen gaan en in het weekend. Ze zijn beide zeer onhandig met apparaten en hebben werkelijk geen idee hoe zoiets werkt. Het moet dus heel gebruiksvriendelijk en super eenvouding in gebruik zijn en als het even kan in het Nederlands.
Wat voor hoesje hebben jullie. Ik heb zelf eentje die in Engeland is gemaakt en echt super leuk en het liefst wil mijn moeder wel zoiets, alleen dit is niet in Nederland te krijgen. Zelf leek mij eentje met sleep functie wel handig voor mijn moeder
rooz_89 schreef:Is er iemand hier die ervaring heeft met een bibliotheekabonnement waarbij je e-books kan lenen?
Ben benieuwd naar ervaringen daarmee.
Gwen schreef:Ik heb soms hetzelfde, maar dan bladert hij iets vooruit. Intussen weet ik dat ik dan heel even moet wachten, dan hoef ik ook maar 1 pagina terug te bladeren.