Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mareng schreef:Een vriendin van mij heeft haar twee kinderen nooit frisdrank gegeven en hebben het ook niet in huis, alleen met een feestje ofzo... Scheelt een hoop en is veel gezonder! ik heb thuis ook nooit frisdrank gehad en zie het nu nog steeds als een traktatie, bijv. een etentje buiten de deur en dan drink ik een coca cola! Ranja is id een goedkope vervanging! Ik drink het niet, drink water, thee, melk en koffie..
Marley schreef:Ik was vroeger altijd helemaal verbaasd als ik ergens anders ging eten en ze daar frisdrank bij het avondeten mochten.... bij ons stond er alleen melk en iets anders kreeg ik niet...
kreeg wel frisdrank verder maar niet veel
vonneke schreef:Maar wat veel 'erger' is... Mijn ouders scheppen alles op aan het aanrecht en geven je zo het bord. Weet nog dat ik me doodschaamde bij mijn liefdes voor de eerste keer kwamen eten. Daar werd geen uitzondering voor gemaakt. Die kregen gewoon een opgeschept bord hihi.
Tieme schreef:[naam] schreef:Maar wat veel 'erger' is... Mijn ouders scheppen alles op aan het aanrecht en geven je zo het bord. Weet nog dat ik me doodschaamde bij mijn liefdes voor de eerste keer kwamen eten. Daar werd geen uitzondering voor gemaakt. Die kregen gewoon een opgeschept bord hihi.
bij mijn ouders ook hoor![]()
net een gevangenis. in de rij met je bord zodat het opgeschept wordt. of je wordt geroepen en kan het a la afhaalchinees op komen halen