Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusie22 schreef:dat er nog geen action in ridderkerk zit!! tjonge.. wij hebben hier in een klein dorp er zelfs 1 zitten..
action is echt SUPER handig!! scheelt idd heeeel veel!
gefeliciteerd trouwens met je 1e action ervaring Neej
Konstantine schreef:Papendrecht is trouwens wel echt een boerengat, snap niet dat daar wél een Action is en waar ik woon niet
Toen ik in Rotterdam woonde zat de Action tussen mijn huis en het metrostation... Ik kwam er zowat dagelijks
nwankwo schreef:weet iemand of ze riete manden hebben? en dan liefst een grote.
xlovelove schreef:nwankwo schreef:weet iemand of ze riete manden hebben? en dan liefst een grote.
Bij ons hadden ze die mandjes wel altijd. In verschillende maten. Niet enorm groot ofzo.
Maar sinds de action op de nieuwe plek zit heb ik ze eigenlijk nog niet gezien, maar ben er ook nog niet zo wegwijs in..
In Groningen zit volgens mij ook geen action hoor.
Waar ik naar de action ga is toch veel dichterbij dan Groningen, dus voor mij maakt het niet uit.
Maar als je eens in Groningen bent en iets van de action moet, moet ik dus eerst ergens anders heen. Maarja, niks aan te doen..
Patriess schreef:xlovelove schreef:Bij ons hadden ze die mandjes wel altijd. In verschillende maten. Niet enorm groot ofzo.
Maar sinds de action op de nieuwe plek zit heb ik ze eigenlijk nog niet gezien, maar ben er ook nog niet zo wegwijs in..
In Groningen zit volgens mij ook geen action hoor.
Waar ik naar de action ga is toch veel dichterbij dan Groningen, dus voor mij maakt het niet uit.
Maar als je eens in Groningen bent en iets van de action moet, moet ik dus eerst ergens anders heen. Maarja, niks aan te doen..
Jawel joh! We hebben wel een Action in Groningen!
Cyruss_ schreef:Weet iemand of die vochtvreters werken? Had er laatst eentje gekocht bij de praxis en mocht er een tientje voor aftikken. Nu zag ik ze laatst ook bij de action (weet niet meer voor welke prijs, maar veeeeeeel goedkoper) maar zo slim om ze niet mee te nemen. (heeft spijt nu)
Bedankt!