[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:30

Maar je krijgt dus een geldbedrag uitgekeerd om het te laten maken? Of hoe zit dat?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:32

Ja echt ideaal! :j

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:33

Nee gewoon net zoals normale verzekeringen, gewoon opsturen en hij wordt gemaakt.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:34

Betaal nu voor ProAssist iets meer dan een tientje per maand. Mijn scherm was stuk. Kan binnen 4 uur een leentoestel gebracht worden, maar dat was dan geen iPhone. Dat wilde ik wel (betaal tenslotte voor gebruik van apps en dergelijke, maar heb ook een iPhone (duurste) verzekering). Dus vier dagen gewacht. Nieuwe leentelefoon. Niet eens een iPhone 4, maar een 3. Zonder accessoires zoals een oplader zelfs ook nog! Hele stap achteruit dus voor mij. Gebruik bv veel de frontcamera. Nou dat kan dus niet. En ding heeft ook kuren. Dus baal enorm. En ondertussen wacht ik nu al een hele poos tot de mijne gemaakt is. Gaat dus zeker een klacht uit naar ProAssist. Ik wil een gelijkwaardige of betere telefoon. En ik kan nu gewoon niet gebruik maken van alle functies waar ik normaal wel gebruik van maak.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:34

x_Lys schreef:
Nee gewoon net zoals normale verzekeringen, gewoon opsturen en hij wordt gemaakt.

Maar dan heb je neem ik aan geen leentoestel.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:35

Ik zat bij de paarden ook steeds van. "Oh jee, als ik erop val dan ben ik honderden euro's kwijt :\". Nu wordt dat gewoon vergoed... In de zadelkamer laten liggen is namelijk geen optie, ik rijd alleen in het bos en wil kunnen bellen als er iets mis is, en ook wil ik bereikbaar kunnen zijn :=

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:40

Ik had inderdaad ook ProAssist. Ik kreeg de vorige keer toen me andere iphone stuk was ook een leentoestel. Eerst belde ik, om dus door te geven dat die opgehaald moest worden en dat hij stuk was. Toen ik belde was het: maar je krijgt een oude telefoon waar je geen gebruik van internet kan maken. Nou toen werd ik helemaal panisch := . Ik hallo ik ben NOOIT thuis ik reis alleen maar, heb whats app en alles ik gewoon een telefoon waarop ik dat ook kan doen. Nou moeilijk moeilijk, als ik geluk had hadden ze nog een smart phone. Nou bezorger was hier, en nou ik had geluk. Best wel een mooie vrij nieuwe samsung waar ik dus ook internet op kon gebruiken. Nou ik telefoon in elkaar zetten NEE IS DIE SIM HOUDER KAPOT!!! Eerst dachten we dat wij gek waren, dus wij handleiding gezocht, youtube filmpjes gekeken nou hij ging er echt niet in. Dus nou diezelfde avond maar weer gebeld. Nou ja er zou de volgende dag wel iemand langs komen om te kijken, want eerst dachten ze nog dat ik dom was ofzo dat je je sim kaart er niet in krijgt. Nou toen de volgende dag kwam dus weer een mannetje nou oke, ik was niet gek sim kaart houder was stuk. Toen kreeg ik een aftandse nokia. Oke gelukkig er kon wel whats app op! Maar daar was ook alles mee gezegd :') . Nou het zou 4 tot 6 weken duren tot mijn iphone gemaakt was. Ik natuurlijk heel hard lachen, ik hoef nog maar 4 weken en dan mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken dadelijk heb ik eerder een nieuwe telefoon dan dat ik me ouder terug heb. Blijkbaar hebben ze dit toch wel opgevat want na anderehalve week had in netjes gereageerd mijn Iphone terug!

Polivy, dat weetik dus eigenlijk niet om heel eerlijk te zijn. Maar ik heb mijn ouder iphone hier nog :)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:41

Jorinda__ schreef:
Ik zat bij de paarden ook steeds van. "Oh jee, als ik erop val dan ben ik honderden euro's kwijt :\". Nu wordt dat gewoon vergoed... In de zadelkamer laten liggen is namelijk geen optie, ik rijd alleen in het bos en wil kunnen bellen als er iets mis is, en ook wil ik bereikbaar kunnen zijn :=

Precies! Juist dan moet je hem meenemen! Ook al ben je zelf buiten bewust zijn, andere mensen kunnen je wel indentificeren en dan alsnog met jou telefoon hulp bellen!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:43

Ik ga dit straks even met mijn vader overleggen! Maar als ik mijn iPhone wil verzekeren wil ik het wel meteen goed invullen, dus als iemand me wil vertellen of ik het zo goed doe: Mobiel vezekeren > iPhone verzekeren > Premie berekenen > Dan krijg ik opties objecten t/m 250 of objecten boven 250, heb mijn iPhone voor 599 gekocht dus kies ik hoger dan 250, 599 intypen en mn moeder is ANWB lid, dus 'ik' ben ook ANWB lid > Premie berekenen > en dan gewoon aanvragen?
Misschien domme vraag, maar wil wel weten of ik t zo goed doe.. :+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:52

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:56

Helemaal goed! Het is heel simpel. Maar inderdaad helemaal goed hoe je het hebt ingevuld :)!

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:53

hoi bokkers kan iemand mij helpen

ik heb sinds vandaag een iphone 3gs vanmiddag heeft hij het prima gedaan
alleen nu heb ik de hele tijd geen service. ik heb dit abbo via t-mobile
heb wel gekozen voor nummerbehoud maar ik zou nu toch gewoon bereik moeten hebben?
hoop dat iemand mij helpen kan :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 23:14

Joanieke schreef:
Heb net My Horse gedownload, meer mensen met dit spel? :D

3 maand intensief gespeeld, uiteindelijk in level 80, alle mogelijke zadels, dekjes en spul gehad, maar vond het toch maar niet wat. Wedstrijden worden niet anders en ik won alleen maar.. Dus speel het nu al laaaannng niet meer..

Voor de mensen die van zoekspellen houden: gardens of time is echt een aanrader. Kan het iedere dag spelen, is een soort long time game. Als je energie weer terug is, kun je weer in zoekplaatjes objecten zoeken :j

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 23:16

Ik heb hem ook, maar nog niet veel mee gespeeld. wel grappig opzich

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 23:54

Ik heb hem ook, speel het nog wel, meestal als ik me verveel :x

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 01:53

ik heb een vraagje, ik ben van plan een ipad te kopen maar ben heel erg aan het twijfelen of ik zal wachten op de ipad 3 of dat ik gewoon de ipad 2 koop.
is er veel vernieuwing bij de 3? of kan ik net zo goed de 2 kopen? (is ook een stukje goedkoper, wat ik wel fijn vind)

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 08:52

Roxxiejj schreef:
Joanieke schreef:
Heb net My Horse gedownload, meer mensen met dit spel? :D

3 maand intensief gespeeld, uiteindelijk in level 80, alle mogelijke zadels, dekjes en spul gehad, maar vond het toch maar niet wat. Wedstrijden worden niet anders en ik won alleen maar.. Dus speel het nu al laaaannng niet meer..

Voor de mensen die van zoekspellen houden: gardens of time is echt een aanrader. Kan het iedere dag spelen, is een soort long time game. Als je energie weer terug is, kun je weer in zoekplaatjes objecten zoeken :j

Hetzelfde hier :j
Heeeel afentoe als ik me heeeeel erg verveelde pakte ik hem er nog wel eens bij maar tegenwoordig heb ik draw something om de verveling op te heffen :)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 10:26

Yvettee_4 schreef:
ik heb een vraagje, ik ben van plan een ipad te kopen maar ben heel erg aan het twijfelen of ik zal wachten op de ipad 3 of dat ik gewoon de ipad 2 koop.
is er veel vernieuwing bij de 3? of kan ik net zo goed de 2 kopen? (is ook een stukje goedkoper, wat ik wel fijn vind)

Ipad 3 heeft een veeeel beter scherm, is sneller en is even duur als de huidige prijs van de ipad twee.
Zou echt voor de 3 gaan!

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:14

Chrissie schreef:
Yvettee_4 schreef:

Ipad 3 heeft een veeeel beter scherm, is sneller en is even duur als de huidige prijs van de ipad twee.
Zou echt voor de 3 gaan!

oo ik zie het net, ik dacht dat die duurder zou zijn. dan ga ik toch voor de ipad 3 inderdaad

Sharitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:22

Hoi iedereen,

even een vraagje: ik ga zaterdag om mijn iphone *\o/* *\o/* *\o/* (eindelijk, na al dat sparen!! }> )
en ik wou even bij jullie informeren:
Het wordt de 4s maar ik weet niet goed wat ik zou nemen: 16gb of 32gb.

Liefst de 16 natuurlijk wegens het financiele maar wat is nu juist het verschil??

Voor wat ga ik de iphone gebruiken:
- bellen (duh)
- sms (niet zoveel...)
- foto's en video's (wegens gebrek aan een goed fototoestel zal de iphone even mijn nieuw fototoestel worden tot ik weer wat meer gespaard heb).
Heb wel een pc dus ik zal regelmatig de foto's overzetten hierop... (dit kan toch hé, op een gewone laptop (microsoft? :o? )
- apps
- games

wat raden jullie (ervaren gebruikers =:)) mij aan?

Groetjes!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:41

Ik heb dus een probleem. Ik heb een iPod touch (niet de nieuwste, maar die daar voor) en tijdens het synchroniseren is al mijn muziek er van af gegaan, en ook al mn apps. Maar voor best veel van die apps heb ik betaalt, en ik heb geen idee hoe ik ze terug moet krijgen.. Heb hem al opnieuw opgestart. Iemand enig idee?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:57

Sharitje: het verschil tussen 16GB en 32GB is het verschil in opslagruimte (en dan moet je alles meetellen, ook apps bijvoorbeeld). Als je het geld hebt voor de 32GB, zou ik daarvoor gaan :) Je moet ook in overweging nemen hoeveel muziek je er bijvoorbeeld op gaat zetten, wat voor apps (de grootte ervan), enz.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:13

Tam_ schreef:
Ik heb dus een probleem. Ik heb een iPod touch (niet de nieuwste, maar die daar voor) en tijdens het synchroniseren is al mijn muziek er van af gegaan, en ook al mn apps. Maar voor best veel van die apps heb ik betaalt, en ik heb geen idee hoe ik ze terug moet krijgen.. Heb hem al opnieuw opgestart. Iemand enig idee?

Heb je je reserve kopie al terug gezet die je vooraf hebt gemaakt?

Anders inloggen via iTunes en zo teug zetten.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:18

Chrissie schreef:
Tam_ schreef:

Heb je je reserve kopie al terug gezet die je vooraf hebt gemaakt?

Anders inloggen via iTunes en zo teug zetten.

Heb mijn reserve kopie gebruikt ja, maar dat werkte niet.. Hoe bedoel je inloggen via Itunes?
Als ik mn ipod aansluit en op apps klikt, komen er alleen de dingen die er nu op staan te staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:39

Registreert ie niet gewoon welke apps jij hebt gekocht met jouw Apple ID? Ik heb bijv. ingesteld dat niet alle apps die ik op mijn iPad zet ook op mijn iPhone komen en andersom, maar wanneer ik alsnog dezelfde app op beide apparaten wil hebben en het is een betaalde app, merk ik dat mijn Appstore gewoon weet dat ik al betaald heb en dan kan ik de apps alsnog downloaden.