Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorinda__ schreef:Ik zat bij de paarden ook steeds van. "Oh jee, als ik erop val dan ben ik honderden euro's kwijt". Nu wordt dat gewoon vergoed... In de zadelkamer laten liggen is namelijk geen optie, ik rijd alleen in het bos en wil kunnen bellen als er iets mis is, en ook wil ik bereikbaar kunnen zijn
Joanieke schreef:Heb net My Horse gedownload, meer mensen met dit spel?
Roxxiejj schreef:Joanieke schreef:Heb net My Horse gedownload, meer mensen met dit spel?
3 maand intensief gespeeld, uiteindelijk in level 80, alle mogelijke zadels, dekjes en spul gehad, maar vond het toch maar niet wat. Wedstrijden worden niet anders en ik won alleen maar.. Dus speel het nu al laaaannng niet meer..
Voor de mensen die van zoekspellen houden: gardens of time is echt een aanrader. Kan het iedere dag spelen, is een soort long time game. Als je energie weer terug is, kun je weer in zoekplaatjes objecten zoeken
Yvettee_4 schreef:ik heb een vraagje, ik ben van plan een ipad te kopen maar ben heel erg aan het twijfelen of ik zal wachten op de ipad 3 of dat ik gewoon de ipad 2 koop.
is er veel vernieuwing bij de 3? of kan ik net zo goed de 2 kopen? (is ook een stukje goedkoper, wat ik wel fijn vind)
Chrissie schreef:Yvettee_4 schreef:ik heb een vraagje, ik ben van plan een ipad te kopen maar ben heel erg aan het twijfelen of ik zal wachten op de ipad 3 of dat ik gewoon de ipad 2 koop.
is er veel vernieuwing bij de 3? of kan ik net zo goed de 2 kopen? (is ook een stukje goedkoper, wat ik wel fijn vind)
Ipad 3 heeft een veeeel beter scherm, is sneller en is even duur als de huidige prijs van de ipad twee.
Zou echt voor de 3 gaan!
Tam_ schreef:Ik heb dus een probleem. Ik heb een iPod touch (niet de nieuwste, maar die daar voor) en tijdens het synchroniseren is al mijn muziek er van af gegaan, en ook al mn apps. Maar voor best veel van die apps heb ik betaalt, en ik heb geen idee hoe ik ze terug moet krijgen.. Heb hem al opnieuw opgestart. Iemand enig idee?
Chrissie schreef:Tam_ schreef:Ik heb dus een probleem. Ik heb een iPod touch (niet de nieuwste, maar die daar voor) en tijdens het synchroniseren is al mijn muziek er van af gegaan, en ook al mn apps. Maar voor best veel van die apps heb ik betaalt, en ik heb geen idee hoe ik ze terug moet krijgen.. Heb hem al opnieuw opgestart. Iemand enig idee?
Heb je je reserve kopie al terug gezet die je vooraf hebt gemaakt?
Anders inloggen via iTunes en zo teug zetten.