Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Ik vind 60-70 nog veel voor een mobiel van een jaar oud om eerlijk te zijn.
Ik zou eerder denken aan 50 euro.
prugelpiet schreef:_mexx_lady_ schreef:Ik vind 60-70 nog veel voor een mobiel van een jaar oud om eerlijk te zijn.
Ondanks dat het vele pagina`s geleden is wil ik hier toch nog even op reageren
mijn oude telefoon is verkocht voor 60 euro
Nieuwprijs: 180 eur0
hoesje: 15 euro, is overigens niet meeverkocht, want ja, wat moet een volwassen man met een kinderachtig popcornhoesje?
hoesje: 5 euro
xIrlijn schreef:Ik heb nog eens alles wat is gezegd nagelezen en nu gekeken naar de android versie, dual processor en werkgeheugen. Ik kom daarmee op dit rijtje potentiële telefoons uit (ik heb al een sim only bij Telfort lopen, vandaar dat bij de meeste de prijs van een los toestel staat):
-HTC desire X (211,-)
-Samsung Galaxy s advance (216,-)
-Samsung S3 mini (248,-)
-LG E460 Optimus L5 II (192,-)
-Sony Xperia S (24,- p/m)
-Sony Xperia J (210,-) (deze vind ik mooier, maar is minder goed?)
Is er iemand die ervaring heeft met een van deze telefoons?Voor mij is de batterijduur, camera en breed aanbod van apps het belangrijkste. De telefoon moet daarnaast minstens 2 jaar mee gaan om het geld eruit te halen, hij moet dus niet voor die tijd afgeschreven zijn.. Welke telefoon is bij deze eisen het meest aan te raden?
liespower94 schreef:He jongens,
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon en aangezien jullie heel veel verstand hebben van telefoons, in ieder geval vast meer dan ik wil ik graag jullie advies vragen
Ikben op zoek naar een telefoon die sowieso touchscreen heeft en qwerty is ook goed.
Ik had hiervoor een galaxy S txt maar die liep heel vaak vast en had snel kuren.
Ik heb hem laten vallen en toenwas hij dood
Ik zou wel graag een camera willen, hij hoeft niet veel megapixels te hebben of iets dergelijks.
Ik zou graag een beetje formaat telefoon willen hebben en hij moet wel simlockvrij zijn.
Verder maximaal 200 euro kosten.
Groetjes
prugelpiet schreef:quad schreef:
Ik vind 60-70 nog veel voor een mobiel van een jaar oud om eerlijk te zijn.
Ondanks dat het vele pagina`s geleden is wil ik hier toch nog even op reageren
mijn oude telefoon is verkocht voor 60 euro
Nieuwprijs: 180 eur0
hoesje: 15 euro, is overigens niet meeverkocht, want ja, wat moet een volwassen man met een kinderachtig popcornhoesje?
hoesje: 5 euro
Quad schreef:HTC Desire X, prima toestel, heeft sinds een week update naar Android 4.1 en Sense 4+ gehad (zegt je niet veel denk ik, maar zit wel snor)
Samsung Galaxy S Advance, al een keer gemeld door mij, ik zou deze niet halen maar eerder kijken naar het iets snellere broertje de Samsung Galaxy S3 mini
Samsung Galaxy S3 mini, ook al vaak gemeld, in dit budgetklasse (tot 250,-) de snelste telefoon.
LG Optimus L5-II, deze Optimus serie is een afrader, de vorige generatie (L3, L5 en L7) zijn stuk voor stuk trage telefoons, ik vermoed dat het met de huidige (L3 II, L5 II en L7 II) niet echt opgelost is.
Sony Xperia S, prima toestel, maar via waar de 24,- p/m?
Sony Xperia J, Leuk toestelletje, maar alleen voor de looks, ik zou hem links laten liggen vanwege niet hele snelle processor en weinig werkgeheugen.
Kleine toevoeging, de Sony Xperia T (vanaf 23,- pm) of de Sony Xperia L (vanaf 250,-) zijn ook leuke toestelletjes.
Cer schreef:Als ik tegen een tweaker ga zeggen dat ik perse de iphone 4s wil, moet ik zeker wegduiken?
en 14.4 mbps, wat houdt dat in?
xIrlijn schreef:Ik zag het, wat een superdeal daar! Maar je kan pas weg bij Telfort als je het resterende abonnementsgeld betaalt (plus de ontvangen korting), wat bij mij neerkomt op ongeveer 350 euro. Kom ik niet bepaald goedkoper uitOf weet jij toevallig een goedkopere manier om bij een provider weg te komen?