En of jullie een abonnement hebben of een los toestel gekocht hebben?

En wat betaalden jullie hier dan voor?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lobke_ schreef:Mensen die de iphone hebben, mag ik vragen bij welke provider jullie zitten?
Lobke_ schreef:Mensen die de iphone hebben, mag ik vragen bij welke provider jullie zitten?
eilleen333 schreef:Ergerlijk... Ik kan wel gratis apps kopen, maar geen betaalde. Mijn Click and Buy is nog steeds niet geactiveerd (pas een maand geleden aangemeld). Nu kan ik dus What's App niet kopen... Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb weinig zin om de klantenservice te bellen, dat kost me weer geld...
eilleen333 schreef:Ok, dus die app voor bluetooth heeft alleen zin als de ander ook een Iphone heeft? Hoe doe ik dat dan als ik een foto via bluetooth naar bijvoorbeeld een nokia of samsung wil sturen (geen smartphones)?
en dat van de mail, ik krijg via jouw manier geen foutmeldingen meer, maar ik moet constant het wachtwoord blijven invullen... hij zegt dat het ww onjuist is (en ik heb het pas 100 keer gecontroleerd :S )
Michelle77 schreef:wb de foto's weet ik niet precies, ik heb het idd alleen van iphone naar iphone gedaan. Volgens mij lukte het idd niet van mijn nokia naar de phone van mijn vriend.
Nog even een paar stappen opgezocht mb je mail:
Instellingen, mail/agenda. Voeg account toe, kies voor microsoft exchange, Dan invullen:
Server: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: Je volledige e-mail adres, bijvoorbeeld: jenaam@hotmail.com
Wachtwoord: Je Windows Live wachtwoord.
Domein: laat dit blanco.
SSL: Ingeschakeld. (accepteer het SSL certificaat wanneer hier om wordt gevraagd