HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:49

Desire Z, volgens mij wel, maar 100% zeker durf ik dat niet te zeggen. Zou dat echt zoveel invloed hebben?
Hij is trouwens uit februari 2011, dus ook nog niet oud..

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:59

Mijn camera opent niet meer, ik krijg alleen een zwart scherm, ook geen menu oid. Is dat een bekend probleem? (Sorry, heb niet het hele topic gelezen :o )

Janine1990

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 10:52

Hmm, niet herkenbaar Batje, en in de afgelopen 30 pagina's ook niet tegengekomen, volgens mij loopt ik onderhand zo lang hier...

Ik gebruik mijn telefoon niet als mp3 speler, ik heb een iPod.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 14:04

Ik heb sinds gisteren de HTC Wildfire S, maar ik vraag me af of je de trilfunctie ook iets minder hard kunt zetten? Schrik er steeds zo van. :D

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 14:17

Voor degene die ook een HTC HD2 hebben; ik heb de mijne laten vallen (die ik in bruikleen heb |( ) en nu zitten er over het gehele beeldscherm honderden (zo niet duizenden) barsten :(. Alleen het glas is beschadigd, het touchscreen doet het wel (is alleen niet zo handig nu, splintert nogal :') ) en er zitten geen luie pixels/zwarte vlekken op het scherm. Weet iemand waar je dit kan laten maken en hoeveel dat kost?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 15:26

Ik weet dat niet, maar misschien ben je er dan wel verzekerd voor, omdat je iets van iemand anders kapot hebt gemaakt door een ongelukje ;p

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 15:28

Hoe kan ik dat navragen of ik daar voor verzekerd ben (ik ben nog maar 17 dus ben onder mijn ouders verzekerd ofzo)?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 15:28

Celinee_ schreef:
Ik heb sinds gisteren de HTC Wildfire S, maar ik vraag me af of je de trilfunctie ook iets minder hard kunt zetten? Schrik er steeds zo van. :D

voor mij dezelfde vraag!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 16:02

Ik gebruik mijn telefoon niet als muziekspeler..

Wil nog wel eens toegang tot alle apps en dan de batterij-vretende-ongewenste apps (zoals 360 shop, Twitter, etc.) verwijderen. Dus ik denk erover na om mn telefoon te rooten. Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 16:08

Heeft er hier iemand misschien dezelfde problemen met de HTC Desire Z als ik? De openklap-functie werkt niet zoals het hoort, als hij dicht geklapt zit beweegt het scherm nog bij aanraken, heel vervelend. Het magnetisme wat er in zit is gewoon niet goed, hij klapt ook heel erg snel open en er zit ruimte tussen dingen die afgesloten zouden moeten zitten. Klinkt misschien heel vaag allemaal maar ik hoop dat er iemand hier is dit dit herkent? :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 17:02

Thomas schreef:
Ik weet dat niet, maar misschien ben je er dan wel verzekerd voor, omdat je iets van iemand anders kapot hebt gemaakt door een ongelukje ;p

Jep, aansprakelijkheidsverzekering :)

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:00

Bedankt Janine, dat zeiden ze vandaag in de winkel ook al. Vind het een beetje eng mijn telefoon op te sturen naar Dynafix (de officiele reparateur) omdat mijn vorige telefoon er met een barst in het scherm (werkend!) heen ging, zij waterschade claimden en weigerden 'm te repareren en ik een defecte ( :? ) telefoon en fikse rekening terug kreeg. Maar ja, ik vind een belhuis ook best spannend, want dan is mijn garantie helemaal weg.. Nou ja, heb het weekend om er over na te denken..

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:06

Muisbal: het niet gebruiken van je telefoon kost meer batterij dan het af en toe wel gebruiken. Ik haal mijn telefoon 's morgens om 7 uur van de lader af en doe hem 's avonds om 11 uur, soms 12 uur...soms wel om 2 uur 's nachts aan de lader en ik heb de hele dag internet gewoon aanstaan, speel af en toe een spelletje, zoek wat op op internet, maak weleens een foto en een filmpje en gebruik whatsapp. Mijn foon houdt het dus makkelijk 18 tot 20 uur vol. Heb trouwens ook een desire Z.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:01

@Judith94: ik heb een poosje geleden de Desire van m'n vader laten vallen. Het scherm was helemaal versplinterd (de tegelvloer in de keuken gaf niet mee :n ). Nieuw scherm kostte iets van 160 euro en mijn aansprakelijkheidsverzekering heeft het zonder morren vergoed.
Dus maak je niet druk! Je bent de telefoon alleen wel een week of 2 kwijt.

Btw, mijn batterij gaat meestal wel 2 dagen mee :o. Nou bel ik niet zo heeel veel, maar ik internet ook met mijn foon, doe spelletjes, stuur sms'jes; gewoon normaal gebruik. Heb wel zo'n app-killer erop, dat scheelt een stuk! En anders misschien eens met zo'n monitoring-appje kijken wat batterij slurpt?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:15

Hoe heet die app rhys?

Dr staan bij mij ook een hoop apps op die ik eigenlijk niet gebruik (stonden er standaard op, zoals.Twitter etc) als ik die zou verwijderen zou dat schelen of maakt dat weinig verschil ?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:42

daar ben ik ook benieuwd naar!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 11:17

De app-killer is advanced task-killer.

en de monitoring-app....ben ik even vergeten welke ik daarvoor had. System Monitor zou je kunnen proberen, maar er zijn veel verschillende. Je vindt ze in de market onder 'tools'.

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 11:25

Wie heeft hier een HTC Wildfire S? Hoeveel 'interne opslag' hebben jullie?

Ga vanaf het hoofdscherm naar het (apps)menu. Druk dan op de knop met de drie streepjes (tweede van links, helemaal onderaan). Druk op 'applicaties verwijderen'. In het linkerscherm "gedownload" staat onderaan: 'Interne opslag. xMB gebruikt XMb vrij'.

De vraag is: hoeveel MB heb je totaal? Bij mij dus maar 150.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:47

Ik heb ook 150 mb, hoe verplaats je ze eigenlijk naar je SD kaart?

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:51

XoNo schreef:
Muisbal: het niet gebruiken van je telefoon kost meer batterij dan het af en toe wel gebruiken. Ik haal mijn telefoon 's morgens om 7 uur van de lader af en doe hem 's avonds om 11 uur, soms 12 uur...soms wel om 2 uur 's nachts aan de lader en ik heb de hele dag internet gewoon aanstaan, speel af en toe een spelletje, zoek wat op op internet, maak weleens een foto en een filmpje en gebruik whatsapp. Mijn foon houdt het dus makkelijk 18 tot 20 uur vol. Heb trouwens ook een desire Z.

Dat is toch raar? Standby tijd is toch normaal veel en veel langer dan gebruiktijd. Is toch ook scheef dat met niet gebruiken de batterij minder lang mee gaat, ik kan dat niet begrijpen...
En uitzetten tijdens werk is ook geen optie...
Vind het een geweldige telefoon, maar die batterij stoort me echt heel erg...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:03

Muisbal: Dat is omdat de telefoon constant alert moet blijven. Althans, zo zie ik het.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 00:15

Ik heb sinds gister dat mijn telefoon (Htc Incredible S) opeens een minuut of 5 achter is gaan lopen qua tijd. Heb het terug goed gezet, maar nu net gecontroleerd en jawel hoor, Weer 5 minuten achter, zijn er meer mensen die hier last van hebben? En hoe komt het? Want was dus vanmorgen te laat, oke, wel maar 5 minuten, maar leuk is dat niet.

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:04

Ja, ik heb hetzelfde probleem sinds maandag met de Legend!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:12

Heb net mijn HTC Desire HD binnen! Hij is gróot, maar wel errrug mooi. Even rustig uitvogelen nu :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:19

__denise schreef:
Heb net mijn HTC Desire HD binnen! Hij is gróot, maar wel errrug mooi. Even rustig uitvogelen nu :)

Zo groot is hij toch niet? :+ *heeft hem ook*
Als je vragen hebt, moet je maar PB'en oid :)