Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Ik zou het ook niet prettig vinden als de verkoper erbij staat.
Wat ik ook niet erg leuk vond dat ik te horen kreeg van de taxateur wat de nieuwe bewoners van plan waren
Citaat:mistral zou mij helemaal niks uitmaken als ik weet wat eventuele nieuwe bewoners zouden willen doen. zou het denk ik alleen maar leuk vinden om hun ideeen te horen.
Pashon schreef:superpony dan fiets je zoon niet zo snel, ik moest eerder verder fietsen en deed en krap aan een uur over hihi maar snap heel goed waarom jullie dichter bij Emmen willen wonen.
calice gelijk heb je! ik had al eerder afgehaakt, als het zo moet dan maar niet
wat betreft de prijs die is niet uit de duim gezogen natuurlijk, die is gebasseerd op de taxatie. Wij zijn de duurste qua woning van ons maar we zijn ook de netse en hebben het meest gedaan aan de woning.
mistral zou mij helemaal niks uitmaken als ik weet wat eventuele nieuwe bewoners zouden willen doen. zou het denk ik alleen maar leuk vinden om hun ideeen te horen.
MISTRAL94 schreef:Het heeft geen meerwaarde dat ik het weet, ik vond het dan ook niet leuk dat dit medegedeeld werd. Dit is mijn gevoel en daar hoeft niemand overheen te lopen
miep1979 schreef:MISTRAL94 schreef:Het heeft geen meerwaarde dat ik het weet, ik vond het dan ook niet leuk dat dit medegedeeld werd. Dit is mijn gevoel en daar hoeft niemand overheen te lopen
Ik begrijp hoe jij je voelt.... hetzelfde toen mij verteld werd dat de nieuwe bewoners van mijn appartement 3 dagen met 4 personen aan het schoonmaken geweest zijnTerwijl ik er een week lang elke avond heb gescrobd, op mijn knieen, handen open, dag voor de oplevering nogmaals alles schoongemaakt had met mijn schoonmoeder, zelfs alle ramen gezeemd, het balkon helemaal gescrobt
dat soort dingen hoor je liever niet
miep1979 schreef:MISTRAL94 schreef:Het heeft geen meerwaarde dat ik het weet, ik vond het dan ook niet leuk dat dit medegedeeld werd. Dit is mijn gevoel en daar hoeft niemand overheen te lopen
Ik begrijp hoe jij je voelt.... hetzelfde toen mij verteld werd dat de nieuwe bewoners van mijn appartement 3 dagen met 4 personen aan het schoonmaken geweest zijnTerwijl ik er een week lang elke avond heb gescrobd, op mijn knieen, handen open, dag voor de oplevering nogmaals alles schoongemaakt had met mijn schoonmoeder, zelfs alle ramen gezeemd, het balkon helemaal gescrobt
dat soort dingen hoor je liever niet