Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Heb je die met veel knopjes (toetsenbord) of de eenvoudigere? Is het beeldscherm even groot?
F_Orumster schreef:Wil je dat weer verwijderen tamary? Er is namelijk een waarschuwing van kracht op dit topic.
Sankzzzz schreef:Heeft er iemand van jullie ervaring met deze:
Sony Reader™ Wi-Fi® (PRS-T1) (€149 op bol.com)
[size=9]En kan je eigenlijk al illegaal boeken downloaden?[/size]
vikki schreef:Ik wil zelf deze denk ik als extra reader bestellen :
http://www.amazon.fr/Kindle-liseuse-int ... d_i=405320
Nu weet ik niet of amazon.fr de kindle alleen in Frankrijk levert (en had even geen zin de hele lap tekst te lezen), maar ik kan hem zelf in Frankrijk laten bezorgen. *Edit: zo te zien leveren ze alleen binnen Frankrijk. Ook raar eigenlijk, als je in Nederland (of Belgie) dus een kindle wil kopen, dan kan dat alleen in de VS en niet in Frankrijk of de UK... de logica ontgaat mij een beetje, maar goed...
Gwen schreef:Sankzzzz schreef:Heeft er iemand van jullie ervaring met deze:
Sony Reader™ Wi-Fi® (PRS-T1) (€149 op bol.com)
[size=9]En kan je eigenlijk al illegaal boeken downloaden?[/size]
Over illegaal downloaden mag niet gesproken worden op het forum, maar deze reader heeft een aantal mensen hier, dat kun je zien als je een aantal blz doorleest. Vikki heeft hem iig, en zelf heb ik hem ook
. Ik zou je dan wel aanraden het hoesje met lampje erbij te bestellen. Ben heel tevreden over deze reader, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik geen andere readers geprobeerd heb
.
Als ik ander soort documenten wil lezen doe ik dat meestal via mijn tablet, daar heb ik trouwens ook een aantal rechtenvrije boeken opstaan. In de zon (eh, welke zon) zie je dan niet veel, da's een beetje lastig.
Sankzzzz schreef:Oh oké, zoals al eerder vermeld heb ik daar echt totaal geen verstand van.. Het zou een cadeautje zijn voor vriendlief, en die had graag zo'n speeltje gehad, maar gaat nu enkel naar de bibliotheek boeken lenen, koopt ze igg nooit.. Het is maar dat ie dan niet elke keer 20€ moet betalen voor een boek ofzo.. Zijn er ook site's ofzo waar je wel legaal boeken kan kopen, maar voor een prijsje? Of ligt alles rond de 20€?