Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hoi allemaal,
sinds gisteren heb ik een nieuwe laptop, met dus ook Windows 7 erop en dus ook de nieuwste msn. Nou had ik al een hekel aan die messenger, maar mijn msn deed het tenminste nog. Ik heb een @xs4all.nl account voor mijn msn. Tot ik vanavond mijn laptop opnieuw op moest starten. Sindsdien doet mijn msn het niet meer... Ik kan me wel aanmelden, maar vervolgens zijn al mijn contacten "offline", en als ik dan zelf online sta, sta ik bij anderen gewoon offline en zij kunnen ook niet tegen mij praten. Als ik dan tegen iemand anders wil praten, dan krijg ik de volgende melding:Citaat:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Er wordt verder niet aangegeven waarom het bericht dan niet bezorgd kan worden en ik heb dit bij al mijn contactpersonen.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Met een oud @hotmail.com account aanmelden: dit lukt wel gewoon.
- Met het @xs4all.nl account van mijn moeder aanmelden: dit lukt óók gewoon, dus het ligt niet aan het feit dat ik een @xs4all.nl account heb
- Msn al zo'n 98678576498x opnieuw opgestart en aangemeld.
- Laptop al 2x opnieuw opgestart.
- Windows Live Messenger gerepareerd.
- Windows Live Messenger verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.
Het probleem blijft. Ik raak er behoorlijk gefrustreerd van en wil eigenlijk ook niet weer terug overstappen op mijn oude hotmail account, omdat dit heel onhandig is met school (mensen die naar het verkeerde emailadres gaan mailen enzo).
Iemand met een oplossing?
Laura_x_ schreef:En hier nog iemand met een probleem.![]()
Ik heb dus iemand toegevoegd op msn. Eerder kon ik gewoon met deze persoon praten, maar nu staat voor de msn naam een telefoontje. Ik moet dus smsberichten kopen of een offlinebericht verzenden. Maar ik kan deze persoon niet online zien komen en het lijkt me sterk dat hij niet meer online is gekomen. Zelf zegt hij dat hij nooit inlogt met zijn telefoon.
En nu?Ik heb hem al een paar keer verwijderd/toegevoegd, maar dat werkt niet.