Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Vanaf hier ook nog een vraagje, ik wil graag mappen op artiest in mijn iTunes hebben, dit lukt bij een huisgenootje van mij wel(die heeft dat zo) maar bij mij lukt dat niet. Het staat wel gesorteerd op album maar ik wil graag bijv een map Anouk en daar dan de 4 of 5 albums van haar in...
Hoe doe je dit?!
Sodera schreef:Vanaf hier ook nog een vraagje, ik wil graag mappen op artiest in mijn iTunes hebben, dit lukt bij een huisgenootje van mij wel(die heeft dat zo) maar bij mij lukt dat niet. Het staat wel gesorteerd op album maar ik wil graag bijv een map Anouk en daar dan de 4 of 5 albums van haar in...
Hoe doe je dit?!
Mientjeuh schreef:Als je albums invult bij je nummers, sorteert je iPod ook op artiest en dan op album, zoals jij dus wil.
Is er in de kolom van "album" wel iets ingevuld, bij jou? Het zou er zo moeten uitzien: http://i49.tinypic.com/2vtcq5t.png . In de kolom "album" zie je Nothing Personal, Put Up Or Shut Up enz. staan. Dat zijn de albumtitels. Als ik mijn iPod zoek, ga ik dan eerst naar bandnaam All Time Low > album Put Up Or Shut Up.
PlukenKrul schreef:Wifi staat voor draadloos internet, dus heb je een modem die draadloos internet uitzendt? Heb je bijvoorbeeld een laptop, waarmee je zo op internet kunt?
xTralala schreef:PlukenKrul schreef:Wifi staat voor draadloos internet, dus heb je een modem die draadloos internet uitzendt? Heb je bijvoorbeeld een laptop, waarmee je zo op internet kunt?
Gewoon een computer, we hebben niet zo'n draadje maar een apparaatje die iets zend naar de meterkast, die weer iets zend naar de kpn(?)