We sparen en besparen door in dit topic met vooral de vraag hoe dan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:08

Dat denk ik, ik kreeg gisteren met 29,- zonder koopzegels 1 kaart, met zegels was het 34.

Ik heb premium en koop dubbele zegels.

8nnemiek

Re: We sparen en besparen door in dit topic met vooral de vraag hoe dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:27

Raar! Ik kan er bij de actie ook niet echt iets over vinden. Misschien kijken ze naar het bedrag zonder korting, net als bij de koopzegels?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:43

Had je 70% dingen ertussen Annemiek? Want die tellen voor de koopzegels iig voor de volle prijs mee, misschien met die kaarten ook wel. Zal eens kijken op mijn bon want ik had ook 4 kaarten.

Edit:

Voor korting 72€, na korting net boven 30€, veel 70% en 4 kraskaarten. 132 koopzegels, totaal 43€ betaald.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:57

Dat zal het dan zijn inderdaad :j
Ik had een keer 46 euro zonder korting, en een keer 33 euro. Al had ik bij die eerste dan drie kaarten moeten krijgen in plaats van twee.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:58

Prairy schreef:
Had je 70% dingen ertussen Annemiek? Want die tellen voor de koopzegels iig voor de volle prijs mee, misschien met die kaarten ook wel. Zal eens kijken op mijn bon want ik had ook 4 kaarten.

Edit:

Voor korting 72€, na korting net boven 30€, veel 70% en 4 kraskaarten. 132 koopzegels, totaal 43€ betaald.

Dit klopt inderdaad, ze kijken naar de originele prijs. Wij hadden voor 5 euro beenham en luxe groente met 70% en een pot appelmoes. En toch een kaart, met 2,50 korting, want kwark :j.

Koopzegels pakt hij niet, statiegeld en cadeau kaarten ook niet. Geloof ik. Dus misschien is dat het het verschil voor die derde kaart?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:35

Misschien bij 46,- wat statiegeld gehad? Hier ook geen dubbele kaarten bij premium. Wel altijd een leuke actie :j

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:24

Bonus artikelen tellen niet voor de volle prijs mee, misschien is het dat ook nog

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:30

xTammyy schreef:
8nnemiek schreef:
Ik geef het topic nog eens een schop :D

Hoe gaat het met jullie? Nog goed aan het sparen en besparen?

Ik vind de nieuwe AH actie met de kraskaarten leuk :D Met het premium abonnement krijg je dubbele kaarten, en hij kijkt naar het totaalbedrag incl koopzegels. Dus ik heb gisteren al een gratis zak Doritos opgehaald, en heb al gratis Alpro melk, drinken en vochtig toiletpapier gescoord :))

Ik heb nu precies een jaar dat premium abonnement, en nu 98 euro bespaard met de Terra en Bio korting, koopzegels en BB korting, dus dat loont zich wel!

Dubbele kaarten met premium klopt volgens mij niet? En volgens mij wordt er gekeken naar het bedrag van de boodschappen zonder koopzegels, dat is in elk geval hoe het bij onze bestelling dit weekend was.

Klopt, geen dubbele kaarten, toevallig gisteren op gelet.

Heb nu Hipro kwark pouch, Müllermilk protein melk, Ambi pur textielverfrisser en Gilette scheergel.
De laatste twee kunnen mooi in het minderbedeeldenkastje

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:31

Had leuk geweest als je wel ergens dubbele kaarten zou krijgen, maar helaas :D
Alsnog een leuke actie.
Zijn vaak dingen die we zelf niet zouden kopen, maar wel kunnen gebruiken.
wanneer er zaken bij zitten die wij echt niet gebruiken (nu hadden we Perla koffie cups maar drinken zelf geen koffie) is er altijd wel iemand in onze kringen die we er blij mee kunnen maken :)