Benzz schreef:Maar als je de kachel op 18 a 19 graden zet krijg je het toch niet zo koud dat je handschoenen aan moet?
Ik heb ook altijd snel last van koude voeten en handen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Hier heeft de monteur de verwarming zelf op 60 gezet.
Al bij installatie. 10 jaar terug (?)
Wij hebben geen vloerverwarming en radiatoren uit 1963 toen het huis is gebouwd.
En we verbruiken weinig gas in een jaar, dus of het dan geen zin zou hebben?
Spenk schreef:DuoPenotti schreef:Hier heeft de monteur de verwarming zelf op 60 gezet.
Al bij installatie. 10 jaar terug (?)
Wij hebben geen vloerverwarming en radiatoren uit 1963 toen het huis is gebouwd.
En we verbruiken weinig gas in een jaar, dus of het dan geen zin zou hebben?
Tja ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb en dat hoor ik wel vaker! Misschien dat je met de ketel op 70 dan nog wel minder zou verbruiken?
tamary schreef:Benzz schreef:Maar als je de kachel op 18 a 19 graden zet krijg je het toch niet zo koud dat je handschoenen aan moet?
Hangt van je lijf en je huis af.
Benzz schreef:Maar als je de kachel op 18 a 19 graden zet krijg je het toch niet zo koud dat je handschoenen aan moet?
Tooske schreef:Westhof schreef:Ik heb sinds vandaag een elektrisch kacheltje, gekocht via Bol. Nu al de beste investering! Mijn appartement is niet zo groot, dus het is zo op temperatuur. Verwacht dat de verwarming hiermee niet meer aan hoeft.
[ [url=m/yDStAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe heet deze? En de prijs?
Westhof schreef:Het is deze van Delonghi:
https://www.bol.com/nl/nl/p/delonghi-hf ... uctPageUrl
Hij kan zowel stilstaand warme lucht blazen als draaiend. Voordeel is ook dat je hem ook als ventilator voor koude lucht kan gebruiken. Hoeveel het gaat besparen durf ik (nog) niet te zeggen, maar ik hoef hem maar even aan te doen en stroom is natuurlijk een stuk goedkoper dan gas.