Ze nemen minder plek in, maar er zijn antieke klokken die duurder zijn dan een oude Range Rover. En om ze aan de praat te houden is ook niet altijd even simpel
ikke
Geplaatst: 21-02-20 21:36
Ibbel schreef:
Ze nemen minder plek in, maar er zijn antieke klokken die duurder zijn dan een oude Range Rover. En om ze aan de praat te houden is ook niet altijd even simpel
Maar je moet een flinke klok hebben wil je keukentafel te klein zijn. Moet je eens een automaat-bak uit elkaar halen......
In het huis waar ik in woon ( huurhuis) hadden de vorige bewoners ook hun muren helemaal vol hangen. Niet met klokken maar met schedels en heksen enzo. Op zich zat er gaaf spul bij hoor, maar die hadden echt heel veel; nog erger dan het huis vol klokken.
Als je naar de foto's kijkt, zou dat perceeltje links-achter wel eens een bak geweest kunnen zijn. Lijkt me 20x60 en zand (gekeerd vermoedelijk), alleen nu redelijk dichtgegroeid weer.
zo te zien 2 appartementen geweest ooit...en in de bovenste de badkamer geplaatst waar eerst de keuken was. Ziet er niet uit zo....om over enige privacy tijdens douchen maar niet te spreken...of als je op het toilet zit
Die in Baak is prachtig.
Achterom
Geplaatst: 22-02-20 20:21
Fitzroy schreef:
Ik wilde hem net gaan posten. Wat een leuk huis en betaalbaar ! Enige dat ontbreekt is een rijbak. Die zal wel zo weg zijn.
Er is een ander nadeel: buitenrijden zit er daar niet in... Als je de oprit afrijdt kom je op een heel drukke weg uit.
En die in Baak is wel een rijbak bij hoor je moet alleen écht even een bodem laten neerleggen want het is nu gewoon versleten gras. Maar qua afmetingen is het wel een goeie rijbak.
Die in Schiedam, wat een contrast tussen binnen en buiten (de buurt)! Ik word n beetje eng van die buurt.