carmenbrum schreef:Die Uggs met strikje heb ik ook in donkerbruin, zijn wel fijn, maar dat strikje vond ik lelijk dus die heb ik er gewoon uit gehaald
Heb zien het zwart. Vond dat strikje wel leuk haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus__ schreef:Baal nu wel van de action....
Eerst had ik me rot gezocht naar de snowboots, vond ik ze eindelijk in mijn maat dus meegenomen!
Kom ik thuis doe ik ze aan, zit de rechter als maatje 37, terwijl er 39 op staat. Als ik hem vergelijk met de linker kan je wel zien dat hij een stuk kleiner is...
En ik had laarzenspanners gekocht, wat een flut dingen zijn dat zeg.... Alles behalve "spanners" wat een slappe dingen.
Maarja kan ik dit terugbrengen? Ben bang dat ze moeilijk gaan doen omdat het uit de verpakking is, en van de snowboots heb ik kaartje ed er al afgeknipt.
tinkersjakie schreef:Suus__ schreef:Baal nu wel van de action....
Eerst had ik me rot gezocht naar de snowboots, vond ik ze eindelijk in mijn maat dus meegenomen!
Kom ik thuis doe ik ze aan, zit de rechter als maatje 37, terwijl er 39 op staat. Als ik hem vergelijk met de linker kan je wel zien dat hij een stuk kleiner is...
En ik had laarzenspanners gekocht, wat een flut dingen zijn dat zeg.... Alles behalve "spanners" wat een slappe dingen.
Maarja kan ik dit terugbrengen? Ben bang dat ze moeilijk gaan doen omdat het uit de verpakking is, en van de snowboots heb ik kaartje ed er al afgeknipt.
Je kunt gewoon terug gaan hoor, die schoenen kun jij niks aan doen.
Laarzenspanners durf ik niet te zeggen, wij nemen dat niet terug......
tinkersjakie schreef:Samsie schreef:Ze hadden toch altijd screenprotectors bij de action? Hebben ze die voor de iphone 4? En werken ze goed of kan je tovh beter een duurdere halen? Die hoesjes ga ik ook even voor kijken.
Nee die hebben we niet