Ik shop liever online want ik krijg moordneigingen in de stad. Het is dat ik nu zo dicht bij de AH woon maar anders zou de Appie mijn boodschappen bezorgen haha.
Vandaag een leuke en spontane besparing bij het Omniversum. De mensen voor ons in de rij hadden een kaart voor 4 gratis kaartjes maar zij waren maar met 2, wij mochten van hun kaart gebruik maken en dus ook gratis naar binnen (normaal 10 euro per kaartje)
Dat is lief Marley! Ik shop ook het liefst online, veel rustiger.
In de C1000 waren veelal bekende dus net wat minder erg hihi. En meteen gezien dat ik dit dus niet meer ga doen. Ben wel benieuwd naar de Jumbo. Schijnt de grootste van Nederland te worden en de eerste frenchise.
Wat zijn de ervaringen uiteindelijk geweest met azijn als wasverzachter? En welke wasmiddelen gebruiken jullie? Ik heb nu robijn maar betaal me scheel aan zo'n klein flesje.. Dus op zoek naar goedkope alternatieven!
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt Ik was met robijn wol & fijn, robijn wit en Ariel gel of met neutral (afhankelijk van mijn lijf).
MMIDV
Geplaatst: 16-09-12 19:54
Ik gebruik wasmiddel van de Hema, 2 euro per fles. Ondanks alle aanbiedingen van Robijn blijft dit goedkoper. Robijn ruikt lekkerder maar ook die geur vervliegt dus ben meer dan tevreden met het Hema spul Ik gebruik sowieso geen wasverzachter maar wel af en toe azijn voor het schoonmaken van de machine.
Wat soms ook loont: op marktplaats zoeken voor bijvoorbeeld appels. Blijk hier 300 meter verderop iemand te hebben die ze bijvoorbeeld op mp heeft staan: gratis af te halen..
Oh echt! Ik kan het helaas niet vinden op internet van de Hema.. ik ga van de week eens kijken bij de action wat ze aanbieden en ga gewoon eens azijn erin gooien haha bespaar ik toch weer 4 euro mee voor wasverzachter..
Als ik me niet vergis is het 2L van de HEMA. - heb er 3 jaar gewerkt - Hoorde er altijd wel positieve dingen over van klanten!
tiwi1969
Geplaatst: 16-09-12 22:21
Ik heb vloeibaarwasmiddel van Lidl, geconcentreerd, rood voor de gekleurde was, groen voor de witte. 1 dopje voor een volle wasmachine. Wij hebben wel heel zacht water hier, voor hard water heb je meer wasmiddel nodig. Ik doe dus lekker lang met mijn fles.
Wasverzachter heb ik altijd van Lenor, ik wissel van geur omdat ik het na een tijdje niet meer ruik. Ik raak dan gewend aan het geurtje. Vind het zo lekker als het hele huis naar schone was ruikt als het aan de lijn hangt. Die is regelmatig in de aanbieding en ik koop dan gewoon een paar flessen tegelijk.
Van de week iets heel slims, besparends, en lekkers ontdekt: Als je een deel van je kip of vlees of vis 's avonds niet meer op kan, niet weg doen, maar fijn snijden, mayo er door, mespuntje mosterd, en tadadaaa...een heerlijk smeersel voor op brood de volgende dag!
Spaghetti carbonara: Spekjes 2 à 3 teentjes knoflook 2eidooiers 4eetl. Room 4eetl. Parmezaanse kaas 4eetl. Olie Beetje zout (voor 3 personen) Spekjes bakken met de knoflook als de knoflook bruin is eruit halen en weggooien. De overige ingrediënten in een apart schaaltje mengen. De spaghetti koken afgieten en snel terug in de pan. Mag niet afkoelen. Meteen de hete spekjes erbij doen en het room mengsel en dan roeren tot het mengsel zich aan de spaghetti hecht. Meteen opdienen en aan tafel naar smaak zwarte peper eroverheen. Deze pasta is niet geschikt om van vantevoren klaar te maken of te bewaren.
Chinese tomatensoep: 2kipfilet en 2 kippenpootjes laten trekken in 4 à 5 bouillonblokjes. (ik pak gewoon 4 kipfilets) Boter in een pan smelten en toevoegen: 2 uien 2 teentjes knoflook 2 grote blikjes tomatenpuree 6eetl. Suiker 6eetl. Ketjap 3theel. sambal Dan het vlees in stukjes erbij doen en de bouillon (2liter) Indien nodig binden met aardappelmeel 3ons taugé toevoegen en klaar Kan ook nogeventueel wat koffieroom of slagroom door.