Vandaag ook weer even de action binnengestapt, met als resultaat:
- agenda voor 2012 (waarom 15 euro uitgeven als ze bij de action leuke hebben voor 2,99???) - zwart fleece-vest met van die pofmouwtjes - shampoo - babydoekjes (voor mn paard ) - afsluitbare drinkbeker Dat was het weer!
Ik ben ook weer geweest(schaam) ik heb o.a 3 nepkaarsen gekocht met vanille geur(met led verlichting) Die dingen ruiken echt goed, de hele kamer ruikt naar vanille. Ik durf met mijn 6 poezen en 2 honden geen echte kaarsen neer te zetten,en dit staat net zo gezellig.
Ik had voor in een lantaarn buiten een stompkaars met 3 lonten gekocht, maar die zakt als een plumpudding in elkaar,hij heeft wel de hele avond gebrand maar echt veel is er dan ook niet meer van over.
Is die nepkaars er ook in andere geuren? (Hou niet zo van vanille). Maar dat lijkt me wel handig. Zag zoiets ook in de folder van kruidvat, maar bij action zullen ze vast goedkoper zijn
Wat voor nepkaarsen zijn dat precies? Met vanille geur? Ik ben (itt mijn voorganger) dól op vanille en heb ook allerlei geurkaarsjes hier o.a. met vanillegeur maar het effect valt me altijd maar vies tegen, dus iets wat je goed ruikt lijkt me heerlijk
ja inderdaad totaal maar 1,75! zo'n klein bedrag is het nog nooooit bij de action geweest XD
Watapatja
Geplaatst: 29-10-11 11:21
nou ik ben gister ook geslaagd bij de action
- nep nagels - fel rode nagellak - doorzichtige nagellak - huidskleurige panty - nep wimpers - rode lippenstift - make-up doekjes - nagellak remover - en een bitje met licht geniaal ding kost €0,80 en die doe je in en zelf als je je mont dicht heb zie je allemaal kleurtjes
Laatst bijgewerkt door Watapatja op 29-10-11 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, die hadden ze hier laatst op school
MyLittleLove
Geplaatst: 29-10-11 12:26
Belady schreef:
Iemand die nieuwe mascara? Ziet er nl. wel grappig uit.
Heb ik en hij is heel fijn! Ik gebruik niet al te veel en daar is deze perfect voor (hij kan denk ik ook wel met veel mascara hoor maar dat doe ik dus nooit)
van die inlegzooltjes met een wollen laag erboven op! erg fijn! alleen de maten die je kunt knippen na je voet kloppen niet helemaal.. dus eerst met je eigen voet passen en dan knippen!
Bij mij kloppen die lijnen van die zooltjes precies En ze pasten ook gelijk in m'n schoen, ik hoefde er niks aan te veranderen. Maar mijn schoenmaat is ook 39-40 en dat stond ook bij dat lijntje dus misschien klopt het niet als je precies 39 hebt?
Die panty's vallen zooooo klein! Ik heb XXL meegenomen en hij is gewoon net te klein Maar het gekke is, de legging heb ik ook in XXL en die past wel
Weet iemand of die vochtvreters werken? Had er laatst eentje gekocht bij de praxis en mocht er een tientje voor aftikken. Nu zag ik ze laatst ook bij de action (weet niet meer voor welke prijs, maar veeeeeeel goedkoper) maar zo slim om ze niet mee te nemen. (heeft spijt nu) Bedankt!
idd, waarom veeeel geld uit geven als het ook goedkoop kan?
Kimbey
Geplaatst: 29-10-11 14:48
MyLittleLove schreef:
Belady schreef:
Iemand die nieuwe mascara? Ziet er nl. wel grappig uit.
Heb ik en hij is heel fijn! Ik gebruik niet al te veel en daar is deze perfect voor (hij kan denk ik ook wel met veel mascara hoor maar dat doe ik dus nooit)