Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dabo schreef:Zidore schreef:
zat net te denken wanneer dit topic nou eens in de BNB komt.. kan iemand dat regelen?? vind het nl. best bijzonder dat we al bijna 4 topics over een winkel vol kunnen pennen..
Als het een HK topic was geweest, hadden we nog in topic 1 gezeten... Waarom is dit geen HK eigenlijk..?
d0nnaa_dan schreef:Wie heeft je dat verteld? Geloof er niets van...
d0nnaa_dan schreef:Wie heeft je dat verteld? Geloof er niets van...
12sterre34 schreef:d0nnaa_dan schreef:Wie heeft je dat verteld? Geloof er niets van...
Een bokker vertelde dat op het forum. Dat die zeepresten inderdaad niet super zijn voor je laars. Als je ze gebruikt zie je ook echt de witte zeep vrijkomen. En aangezien ik mijn laarzen langer wil hebben ben ik iets voorzichtiger met de aantal keren dat ik de doekjes gebruik per week. Wat anderen met deze post doen moeten ze zelf weten, ik neem liever het zekere voor het onzekere
BrankaZ schreef:d0nnaa_dan schreef:Wie heeft je dat verteld? Geloof er niets van...
Staat hier ook het topic te lezen. De doekjes reinigen het leer alleen maar, voeden het niet. Dus laarzen af en toe met schoenpoets (ook goedkoop bij de Action te koop) insmeren en zadel met leerdressing of vet. Als je alleen maar zadelzeep gebruikt droogt het leer ook uit.