Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is jouw favoriete Action-product?

Serum
87 (32%)
Lederdoekjes
120 (45%)
Flextube
57 (21%)

Totaal aantal stemmen: 264

Donna_

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:44

M'n moeder heeft er vanmiddag een superleuke sweater gekocht voor mijn broertje, voor 5 euro. Die wil ik ook halen voor bij de paarden, als hij er nog is in een S'je!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:47

heb je geen plaatje :D ?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:53

M'n broertje is nu weg ("chillen".. :+ ) en die heeft 'm meteen aangedaan, dus kan geen foto maken.
Zal morgen even proberen!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:06

Een grijze? Want dan heb ik die laatst ook in mn handen gehad ;).

Heb gisteren de nieuwe fleecevesten even aangehad en zijn qua model ongeveer gelijk aan degene met die verschillende kleurtjes. Tenminste, ik kon geen verschillen vinden. Waren er in zalmroze/achtig, navy, paars en volgens mij nog een kleurtje... Zwart?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:12

Ja! :j

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:14

ze vallen inderdaad een beetje zoals die andere fleecevesten :j
ik heb hem voor bij de pony's gekocht :)

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:33

Ik gebruik de lederdoekjes voor mijn leren laarzen als snelle poetsbeurt. Ik hoorde wel dat je ze niet te vaak moet gebruiken aangezien ze dan je laars aantasten := maar 1 a 2 x per week als snelle poetsbeurt kan best!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:50

Wie heeft je dat verteld? Geloof er niets van...

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:55

Iedereen op stal vinden de lederdoekjes te gek ;) heb ze even geintroduceerd ;)

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:23

was het niet dat er dan een witte waas op kwam?
waarschijnlijk zijn dat dan gewoon zeepresten.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:47

Zidore schreef:
:)

zat net te denken wanneer dit topic nou eens in de BNB komt.. kan iemand dat regelen?? vind het nl. best bijzonder dat we al bijna 4 topics over een winkel vol kunnen pennen..

Als het een HK topic was geweest, hadden we nog in topic 1 gezeten... Waarom is dit geen HK eigenlijk..? :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:14

Dabo schreef:
Zidore schreef:
:)

zat net te denken wanneer dit topic nou eens in de BNB komt.. kan iemand dat regelen?? vind het nl. best bijzonder dat we al bijna 4 topics over een winkel vol kunnen pennen..

Als het een HK topic was geweest, hadden we nog in topic 1 gezeten... Waarom is dit geen HK eigenlijk..? :D

omdat dan juist andere mensen dit topic ook nog kunnen vinden en bij hk niet meer en het is de bedoeling bij het onderwerp action te blijven. Tenminste dat is mijn mening hihi :P

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:20

Hadden ze bij de action nou ook regenponcho's? Wil er even een aanschaffen voor horse event.. Ben nu 2 keer weg geregend dus wil goed voorbereid gaan dit jaar hihi..

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:26

d0nnaa_dan schreef:

Een bokker vertelde dat op het forum. Dat die zeepresten inderdaad niet super zijn voor je laars. Als je ze gebruikt zie je ook echt de witte zeep vrijkomen. En aangezien ik mijn laarzen langer wil hebben ben ik iets voorzichtiger met de aantal keren dat ik de doekjes gebruik per week. Wat anderen met deze post doen moeten ze zelf weten, ik neem liever het zekere voor het onzekere :j

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:28

Ladyloe schreef:
Hadden ze bij de action nou ook regenponcho's? Wil er even een aanschaffen voor horse event.. Ben nu 2 keer weg geregend dus wil goed voorbereid gaan dit jaar hihi..

Ja die hebben ze van die weggooidingen

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:28

Daarbij wil ik wel benadrukken dat ik erg blij ben met de werking en het gemak van de lederdoekjes :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:29

d0nnaa_dan schreef:

Staat hier ook het topic te lezen. De doekjes reinigen het leer alleen maar, voeden het niet. Dus laarzen af en toe met schoenpoets (ook goedkoop bij de Action te koop) insmeren en zadel met leerdressing of vet. Als je alleen maar zadelzeep gebruikt droogt het leer ook uit.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:41

Heb 3 paar nep uggs en ben verliefd op ze <3 heb ze 'waterdicht' gespoten kan de hond gewoon mee uitlaten in het bos :D

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:39

Naomi_Haffie schreef:
Ladyloe schreef:

Ja die hebben ze van die weggooidingen

Ha! Mooi, dan zal ik daar morgen gelijk eens om gaan..

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 00:07

12sterre34 schreef:
d0nnaa_dan schreef:

Een bokker vertelde dat op het forum. Dat die zeepresten inderdaad niet super zijn voor je laars. Als je ze gebruikt zie je ook echt de witte zeep vrijkomen. En aangezien ik mijn laarzen langer wil hebben ben ik iets voorzichtiger met de aantal keren dat ik de doekjes gebruik per week. Wat anderen met deze post doen moeten ze zelf weten, ik neem liever het zekere voor het onzekere :j

glanssponsje er overheen en het probleem is opgelost

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 00:20

Vandaag ook nog even bij de action geweest voor een kadootje voor mijn zus. Heb een geel mandje gekocht (zo een met stof erom zeg maar) en daarin gestopt: Een zak knoflookbroodjes, een fles basilicumolie, een kweeksetje met basilicum en olijf, en zo'n apple parfum/luchtje. Bij de kaasboer toen nog stukjes dadelbrood en vijgenbrood gehaald een mosterdkaasje en een potje honingmosterd. Thuis alles leuk in het mandje gedaan en cellofaantje (ook van de action) eromheen en meteen daarna naar de verjaardag en gegeven. Heb dus geen foto kunnen maken, maar was erg leuk geworden en viel goed in de smaak :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 00:30

ik zal morgen even uit voor de katten , alleen wordt het steeds minder voor de beesten. in elk geval dat leuke mandje even halen.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:00

Ondanks het erg vroeg is zie ik al diverse leuke kerstcadeautjes. Wij geven elkaar met kerst zo veel mogelijk leuke kleine cadeautjes. Als ik wat leuks zie koop ik het nu vast. Zag bij de 100 nieuwste artikelen een vogelvoerhuisje, daar ga ik even voor op pad want mijn moeder is gek op allerlei dingen voor vogels in haar tuin. Hele winter is dat ook een voedselbank voor vele meesjes, mussen en merels.

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:14

Naomi_Haffie schreef:
ze vallen inderdaad een beetje zoals die andere fleecevesten :j
ik heb hem voor bij de pony's gekocht :)

en vallen ze dan fijn/goed?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:06

BrankaZ schreef:
d0nnaa_dan schreef:

Staat hier ook het topic te lezen. De doekjes reinigen het leer alleen maar, voeden het niet. Dus laarzen af en toe met schoenpoets (ook goedkoop bij de Action te koop) insmeren en zadel met leerdressing of vet. Als je alleen maar zadelzeep gebruikt droogt het leer ook uit.

Nee, maar dat is toch logisch? Als je je laarzen/zadel met zo'n blok zadelzeep met water en spons schoonmaakt, dan doe je ook ééns in de zoveeltijd oliën of invetten. Toch? Ik tenminste wel...