rocymax schreef:Wat een grappig idee Sonja, een zandbak voor de hond

Wat voor hond heb je?
we hebben een rottweilertje (
) van 8,5 maanden oud, meneer is alleen wel een echte graver, hij begraaft alles, in de bank, in een kleedje, maar ook gewoon een knaagje strak langs een plint leggen en dan 5 minuten lang denkbeeldig zand er over heen schuiven met zijn neus 
maar ja, nu is de tuin grotendeels af en mag hij nergens in de tuin graven, loopt ie dus af en toe echt een uur piepend met een voorwerp door het huis en de tuin omdat ie niet weet waar hij het laten moet/mag
naja, dan krijgt het kind toch een zandbak
dan blijft de rest van de tuin misschien wel heel...heb pas al kippenvleugels uit het grasveld gevist, sniehandignie

Margreet, die parasolbasket had ik even geen beeld bij toen ik het voorbij zag komen, maar zo met die foto... die ga ik even onthouden 
die zandbak...mm, ik zie 1 nadeel, toch weer wat zand binnen misschien, maar ja dan stofzuig ik wel een keer extra... tis nu echt niet te doen voor die kleine, dat begraven van spullen zit er zo ingebakken bij het beestje, tis nu echt sneu om hem nee te moeten verkopen en hoe wanhopig hij dan rondloopt met zijn spul
en zeg nou zelf...zeg jij nee tegen dit bekkie
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 30-05-12 16:02, in het totaal 2 keer bewerkt