Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:44

Jep. En mijn handigheid kennende... :')
Kan 'm dan beter gewoon meteen kopen.

Mijn huidige telefoon had ooit een glimmend zilverkleurig randje... Dat is er helemaal af. :=
En de achterkant blijf ook niet meer zitten.
Maar m'n scherm is nog wel heel!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:46

Hi Lease moet na 24 (of 12) maanden voor worden betaald of ingeleverd.

Kans ligt er dik op dat ik tegen einde contract overstap naar andere provider. Want kan nu ook niet van telefoon wisselen wat ik voor dit abonnement in een jaar tijd minstens 5 keer heb gedaan :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:48

Hoezo kun je nu niet wisselen dan? En wat voor telefoon heb je?
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 20-05-13 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:48

Konstantine, welke telefoon heb je momenteel? @ takkie_muis, naar welk maandbedrag wil je naartoe (excl. bijbetaling).

Edit: Ivm lease, ik kocht telefoon en verkocht weer, deze kan ik niet verkopen.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:49

Ik heb een Galaxy S Plus. De Advance waar ik naar keek is de S Plus Plus, heb ik het idee.
Even groot, ongeveer dezelfde specs en nog steeds Android 2.3 :+
Alleen met 1 GHz dualcore i.p.v. 1.4 singlecore processor.

Anoniem

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:56

@quad : rond de 20 euro liefst lager maar ik moet reeel blijven :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:59

De Galaxy Advance zou ik sowieso niet echt naar gaan kijken omdat het best wel een beetje ouder toestel aan het worden is. Ik verwacht dat Samsung binnenkort de S4 mini gaat introduceren.

In prijsklasse S3 mini heb je verder de HTC Desire X, Sony Xperia P en de LG Optimus L7-II (die ik ten zeerste afraad).

Ga je hoger kijken, vanaf 250 - 350 kom je oa dus uit bij de volgende toestellen de Huawei Ascend P1, Sony Xperia Acro S, Sony Xperia T en de Samsung Galaxy S2 plus.
Ik zou mijn voorkeur hebben voor de Xperia T, in het lagere segment is de S3 Mini een goede keuze.

Edit@Takkie_muism zie mijn eerste post dit topic, wellicht dat deze voldoet?

Quad schreef:
Zal mij hier ook even aanmelden, zit zelf helemaal in dit wereldje :Y)

Dus voor vragen over abonnementen of telefoons, shout!

Edit:

In geval van abo's, het is belangrijk om te weten hoeveel SMS/MIN en MB's nodig zijn. Klein ideetje voor velen die een leuke telefoon zoeken voor niet al te veel geld: Sony Xperia T via GSMtopdeal.nl

Je krijgt de telefoon gratis vanaf €21,25 per maand met 750MB, 200MIN en 0SMS (0,23 per sms buiten bundel).
Netwerk is T-mobile.

Je krijgt veel voor relatief weinig vind ik.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:03

Dat het systeem verouderd is was ook al mijn idee, die van mij draait sommige apps ook al niet meer zo goed en ik wil er wel op vooruit gaan.
De S3 Mini is momenteel niet leverbaar bij die site die jij noemde, dat is dan wel weer een beetje jammer.
(Ik wil per se een witte. :+)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:05

Konstantine schreef:
Dat het systeem verouderd is was ook al mijn idee, die van mij draait sommige apps ook al niet meer zo goed en ik wil er wel op vooruit gaan.
De S3 Mini is momenteel niet leverbaar bij die site die jij noemde, dat is dan wel weer een beetje jammer.
(Ik wil per se een witte. :+)

niet? ;)

Edit: Jep, de normale Galaxy S3 wit is niet leverbaar :Y)
Laatst bijgewerkt door Quad op 20-05-13 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:06

Wtf, net stond er "binnenkort weer leverbaar".
Of dat was bij de grote S3. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:16

@quad , ik zal er in duiken :P

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:20

Ik moet zeggen dat gsmtopdeal met de HTC Desire X, Sony Xperia L, P, S en T hele goede deals heeft, met name de Desire X en de Xperia T.

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 13:52

Ik meld me ook even bij dit topic.

Momenteel heb ik nog een Galaxy Plus, maar deze heeft ze beste tijd toch echt gehad.

Nu kon ik nogal goedkoop aan een hele nieuwe Iphone 5 bestellen, en deze wordt van de week geleverd.

Maar omdat ik niet zo'n Apple fan ben, en me telefoon nogal eens laat vallen, ook in het water, ben ik er over na aan het denken om deze om te ruilen, of te verkopen en dan een Sony Xperia Z te nemen.

Op het Internet lees ik eigelijk alleen maar erg goede revieuws, maar is er hier ook iemand die deze telefoon heeft/wilt aanschaffen?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:40

Geen ervaring mee maar als je straks wilt betalen voor waterschade voor de iPhone of lekker douchen met je Xperia Z wist ik het wel.
Mooie telefoon met prima (high end) specificaties!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:41

Kan die mee onder de douche? Serieus? Wat gaaf!

Nou zat ik trouwens even op een andere site dan belsimpel rond te kijken en tref daar de Galaxy S Duos met Android 4.0 aan.
Nou is die zo goedkoop (met z'n €192,- nog goedkoper dan de S Advance) dat ik het idee heb dat er wel iets mis móet zijn met die telefoon... Iemand ervaring?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:48

Slechter scherm, single core processor, minder werkgeheugen, lagere kwaliteit video opnames.
Jup, op elk puntje minder behalve dat er twee sim kaarten in kunnen, maar die moet je dan ook nodig hebben.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:52

Ofwel, dat is gewoon de S Plus met Android 4.0 in een gelikter jasje. :')
Moet zeggen dat de camera van een telefoon me een zorg zal wezen hoor, heb een leuk klein digitaal cameraatje dat ik wel meeneem als ik echt graag foto's wil maken.

Wordt toch maar de S3 Mini voor mij denk, vind de HTC One X helemaal het einde maar veel te duur en alle andere Samsung-modellen zijn ellendige bakbeesten waarvoor je een handtas nodig zou hebben...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:04

De HTC One X is momenteel nog een beetje te duur inderdaad.
Ik heb hem zelf ook en het is echt wel een lekkere telefoon.

Ik denk dat de S3 mini ook wel het best bij je past. Momenteel ook de snelste in dit segment.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:06

En mooi, dat ook vooral. :D
Maar is me gewoon net te duur. Zeker in het wit. Wat is dat eigenlijk voor bullshit, dat sommige kleuren duurder zijn? Het lijkt de autodealer wel, daar heb je ook alleen de keuze uit rood, kotsgroen en mosterdgeel als je geen fortuin wilt bijbetalen. :')

Op naar belsimpel! :D
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 21-05-13 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:07

Konstantine schreef:
En mooi, dat ook vooral. :D
Maar is me gewoon net te duur. Zeker in het wit. Wat is dat eigenlijk voor bullshit, dat sommige kleuren duurder zijn? Het lijkt de autodealer wel, daar heb je ook alleen de keuze uit rood, kotsgroen en mosterdgeel als je geen fortuin wilt bijbetalen. :')

Wat is er mis met mosterdgeel? -O- :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:07

Wil je een eerlijk of een sociaal wenselijk antwoord? :+

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:11

Konstantine schreef:
Wil je een eerlijk of een sociaal wenselijk antwoord? :+

:+

Hou mij wel stil. :Y)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:26

Ik meld me ook hier! Mag al een tijdje een nieuwe telefoon uitzoeken.

Mijn abonnement loopt 8 juli af, dus ik moet vóór 8 juni een beslissing maken.

Vodafone belde mij een paar weken geleden, dat ik m'n abonnement mag verlengen. Nu wil ik eigenlijk wachten op de iPhone 5s. De geruchten (ja inderdaad, geruchten :') ) gaan, dat die in 3 verschillende grootte gaat komen. De 5 vind ik eigenlijk nog te klein qua scherm. Hij is wel langer, maar niet breder.

Nu was mijn eerste plan om mijn abonnement stop te zetten, overgaan op prepaid totdat de 5s uit is.
Ik bel vrijwel nooit, sms'en eigenlijk ook nooit. Internet gebruik ik wel vaak, maar zit vrijwel overal op de Wifi.

Vodafone raadde mij aan om een jaarabonnement af te sluiten en dan na een jaar een nieuwe telefoon uitzoeken, omdat het allemaal nog maar geruchten zijn en er niet duidelijk is wanneer de nieuwe iPhone uitkomt.

Eigenlijk wil ik bij Apple blijven. Ik vind het zulke fijne telefoons, nooit traag, werkt ideaal met iTunes. Ruimere keuze in apps etc.
Mijn 2e keuze zou zijn de Samsung S4, maar ik ben bang dat ik er mega spijt van ga krijgen en m'n iPhone ga missen.
Met verdere telefoons ben ik niet echt bekend, HTC, Sony etc.

Ik weet het niet meer :') Wie kan mij helpen!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:32

Je weet dat je abonnement ook stilzwijgend met een maand kan verlengen? Dus dan blijf je gewoon het bedrag betalen wat je nu doet en met je huidige telefoon tot je de 5s kan nemen icm verlenging.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:19

Oh echt? Maar stel dat hij pas in oktober uitkomt? Meestal is het eind de zomer met de meeste Apple producten, maar er is natuurlijk nog geen specifieke datum.
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 21-05-13 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt