Zou natuurlijk eigenlijk niet mogen, heb 'm nog geen half jaar. Maarja, wat al niet mag natuurlijk...
Ben bang dat er geen andere oplossing is inderdaad. Helaas heb ik daar pas as maandag weer tijd voor aangezien ik nu in nijkerk zit, en de winkel in m'n hometown groningen Maargoed, ik moet me maar even redden tot dan. Tot die tijd, als iemand nog een briljant idee heeft: graag!
(zou de batterij van de desire z ook in de desire s kunnen trouwens? collega van mij heeft die namelijk..)
Goed punt Ik werk fulltime, maar ik kan even kijken of er iets tot half 6 / 6 uur open is en wat eerder weggaan natuurlijk.. Dat ga ik eens proberen denk ik, thanx
Heb ze al gemaild, helaas konden ze ook niet meer voor me verzinnen dan batterij eruit en schoonmaken etc.
Coolblue is van smartphoneshop.nl, telefoonshop.nl, telefoonshop.nl etc. Hele fijne winkel, ben echt blij dat ze in Groningen zitten op een fijne locatie! (service etc, bestellen doe ik vaak via internet.. )
Hier reageert me touchscreen niet meer zo goed.... Volgens mij gaat die kapoet? Dan moet ik hem opnieuw opstarten en dan werkt die weer eventjes om vervolgens het 10 min weer te doen en dan weer niet meer te doen..
Janine1990
Geplaatst: 26-08-11 08:50
Muisbal schreef:
Is dat niet op het moment dat je een mail/sms oid krijgt?
Nog even een check voor de zekerheid; op mn HTC Legend kan ik met het aan- en uitknopje mijn mobiel internet uitdoen, maar dit blijft dan toch ook uit? Ik ga morgen op vakantie naar het buitenland en heb niet zo veel zin in een gigantische telefoonrekening eigenlijk...
Hee ik meld me even hier! Ben sinds een week een HTC Sentation eigenaresse
Vind het een fijne telefoom, maarrrr wil m nog wel rooten, want al die 'ongewenste' apps (zoals Twitter, 360 shop, laat zien, etc.) wil ik graag verwijderen. Deze kosten me (hoe ik ze voor de rest ook 'uitschakel') toch batterij.
Ik heb een witte HTC Desire sinds mei. Ik moet zeggen dat ik de interface echt super vriendelijk en er mooi uit vind zien. Ook krast het scherm niet snel. Enkele weken geleden is er een fles water overheen gegaan in mijn tas en toen deed hij het een dag niet meer maar na een weekje op de kachel was hij weer zo goed als nieuw.
Wel valt me op dat de hoekjes erg snel beschadigd raken, vandaar dat ik er voortaan maar een hoesje omheen heb.
Gebruiken jullie je telefoon als muziekspeler? Hoe bevalt dat? Volgens mij is mijn mp3-speler dood aan het gaan. Misschien kan ik net zo goed mijn telefoon gebruiken, maar misschien gaat de batterij daar wel heel hard van leeg of is het helemaal niet handig. Wie heeft ervaring?
ik gebruik mijn htc wildfire wel altijd als mp3 , maar niet hele dagen ofzo . meer als ik op de fiets naar t werk ga , of naar stal . accu gaat wel sneller leeg bij mij red ie t meestal wel tot de avond
ik gebruik mijn desire s inderdaad als mp3. erg fijn, hoef nooit meer iets anders mee te nemen, en hij heeft prima geluid. moet alleen niet de hele dag muziek luisteren, dan red ie het niet idd.
Muisbal
Geplaatst: 26-08-11 22:39
Ik gebruik de mijne niet voor muziek. Mijn batterij is in 12 uur leeg (zelfs met 8 uur werk, dus niet gebruiken). Ben nu zo langzamerhand wel op zoek naar een oplossing voor dit. Met 12 uur leeg vind ik eigenlijk wel schandelijk...