Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Dat is afhankelijk van wat je allemaal wilt lezen.
Als je puur leesboeken wilt zou ik kiezen voor een ereader met een eInk-scherm. Wil je ook pdf-jes en dergelijke kunnen lezen dan kan juist een ereader met een kleuren tft-scherm je beter bevallen.
Zelf heb ik zo'n kleurenscherm (PocketBook IQ 701), want ik lees ook graag wetenschappelijke stukken en ander dingen die vaak als pdf worden gepubliceerd. Dus ik ben heel erg blij met m'n kleurenscherm.
Sankzzzz schreef:Sorry dat ik hier zo maar kom binnen vallen, maar ik zou graag voor men vriend die momenteel in Afghanistan zit een ereader kopen.. Ik snap er echter geen bal van, maar zou hem graag verassen..
Het zou dus enkel zijn om boeken op te zetten..
Het ding moet stevig zijn (in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk), want moet mee op oefening en missie kunnen.. Verder moet het ook buiten te gebruiken zijn, en niet al te duur..
En dan liefst niet te traag en met een gemiddelde opslagcapaciteit.. (eventueel uit te breiden met een geheugenkaart)
Wat raden jullie aan?
Ohja, na snel even wat lezen lijkt me zo'n eink scherm het beste? Daar kan je toch gewoon in zonlicht mee lezen hé?