Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re: Centraal topic "iPod en iTunes"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 16:18

liza van loon schreef:
Ik weet niet of het al gevraagd is maar dit is iig mijn vraag. Tong uitsteken

als je bestanden via je Ipod op een andere pc zet, krijg je al die bestanden als 4 letterige bestanden zoals FGPQ ofzo te staan. Is er ook een manier waarop je wel de normale bestandnamen te zien krijgt? Vind dit namelijk vreselijk irritant!!

Ik herhaal mijn vraag nog maar even. Tong uitsteken

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:25

liza van loon schreef:
liza van loon schreef:
Ik weet niet of het al gevraagd is maar dit is iig mijn vraag. Tong uitsteken

als je bestanden via je Ipod op een andere pc zet, krijg je al die bestanden als 4 letterige bestanden zoals FGPQ ofzo te staan. Is er ook een manier waarop je wel de normale bestandnamen te zien krijgt? Vind dit namelijk vreselijk irritant!!

Ik herhaal mijn vraag nog maar even. Tong uitsteken

Dit had ik ook toen ik een nieuwe computer kreeg en mijn liedjes van mijn ipod op de computer zette, maar ik heb ze daarna op de computer gezet via een programma die de liedjes van de ipod converteert naar de computer in gewone bestanden.
Ik weet alleen niet meer hoe dat programma heette maar je kon het gratis op internet downloaden

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:09

Thunder4ever schreef:
http://www.apple.com/nl/ipodnano/red/
Deze Ipod vind ik wel stoer! Maar gister was ik in Hilversum bij Imac geloof ik, en daar zeiden ze dat ze deze Ipod alleen online verkopen, maar op de appe site staat het volgende:

Citaat:
iPod nano (PRODUCT) RED is alleen verkrijgbaar bij de (online) Apple Store en heeft alles wat u van een nieuwe 4-GB of 8-GB iPod nano mag verwachten,

Ik weet niet hoe deze rode er in het echt uit ziet, dus ik durf hem niet online te bestellen... Heeft iemand deze wel eens gezien en waar? En lijkt ie een beetje op de kleur van de foto Tong uitsteken

Lekker moeilijk doe ik weer Tong uitsteken

Ik heb de rode ipod.
Ik vind hem mooi rood.
Wel ongeveer zoals de site aangeeft.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 09:49

Filmpjes is gelukt, hij pakt alleen mp4 bestanden. Maar nou kon ik fijn in de trein alle clips van Muse bekijken *LOL* Lovers
iSquint nog even downloaden en dan kan ik ook de Absolution dvd bekijken Lovers

Sooff, zou je in de garantie na moeten kijken, maar ik geloof niet dat daar garantie op zit.. of je zou het even na moeten vragen in de winkel waar je 'm gekocht hebt.

Nogmaals, tenzij je inderdaad een programma hebt wat je bestanden van je iPod overzet naar je computer, kan het normaal gesproken niet. iPod is een gesloten circuit waar alleen dingen in kunnen.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:34

AAAAAAAAAAAAAAA onze opod is vandaag helemaal vastgeslagen.. .Konden er niets meer mee. Mn vriend is er nu mee terug naar de dixons. Jullie wel eens zo iets gehad en hoe krijg je het weer werkend??

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:50

casperrr schreef:
ok volgend probleem Clown
Hij heeft alles geïmporteerd naar iTunes van Limewire. Maar nu staat er aan de linkerkant van iTunes: "library, 90's music enz. maar daar staat ook bij: Eigenaar's Limeware Tunes. Maar nu krijg ik de liedjes met geen mogelijkheid naar de Library gekopieerd.
En ik koppelde net mijn iPod aan mijn computer vast, was hij wel bezig met alles importeren, kijk ik er daarna op staat er geen een van die liedjes op mijn iPod, terwijl hij wél bezig was met importeren... iemand enig idee? hoe ik ze bij de library kijg of wél goed geïmporteerd?
*de techneut* Clown

Schijnheilig
@This_is_me: staat ook eerder in het topic uitgelegd Knipoog dan moet je op de play knop en de middelste 'ok' knop indrukken (of het was de 'ok' knop en de bovenste knop tegelijkertijd indrukken, maar dat weet ik even niet meer het was een van de 2 Nagelbijten / Gniffelen )

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:38

Ja klopt het is de bovenste en middelste knop.. heb er denk ik in mn haast overheen gelezen toen ik een antwoord op mn vraag zocht. maar bedankt iig.. Hij doet het weer !!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:20

Ik heb ook een vraag, kun je alleen muziek op je iPod nano zetten met itunes? of kan het ook op een andere manier?

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:38

ik heb de roze Ipod Haha! kheb er nog nooit problemen mee gehad, dus ben er ook heel blij mee Haha!

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:58

Flying_Angel schreef:
Ik heb ook een vraag, kun je alleen muziek op je iPod nano zetten met itunes? of kan het ook op een andere manier?

Ja volgens mij wel, maar itunes is toch wel de makkelijkste manier vind ik

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:33

nodi schreef:
Flying_Angel schreef:

Okee bedankt.. Ik krijg binnenkort waarsschijnlijk een iPod nano.. Lachen Maar zit dan die cd erbij, of moet je dat downloaden van internet ofzo?

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:41

Flying_Angel schreef:
Okee bedankt.. Ik krijg binnenkort waarsschijnlijk een iPod nano.. Lachen Maar zit dan die cd erbij, of moet je dat downloaden van internet ofzo?

Ja volgens mij zat die cd erbij en je krijgt dan telkens als er een nieuwe versie van itunes is een pop-upje als je itunes opstart en je kan die dan gewoon gratis downloaden Knipoog

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:41

Okee bedankt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:09

Thunder4ever schreef:
http://www.apple.com/nl/ipodnano/red/
Deze Ipod vind ik wel stoer! Maar gister was ik in Hilversum bij Imac geloof ik, en daar zeiden ze dat ze deze Ipod alleen online verkopen, maar op de appe site staat het volgende:

Citaat:
iPod nano (PRODUCT) RED is alleen verkrijgbaar bij de (online) Apple Store en heeft alles wat u van een nieuwe 4-GB of 8-GB iPod nano mag verwachten,

Ik weet niet hoe deze rode er in het echt uit ziet, dus ik durf hem niet online te bestellen... Heeft iemand deze wel eens gezien en waar? En lijkt ie een beetje op de kleur van de foto Tong uitsteken

Lekker moeilijk doe ik weer Tong uitsteken

Ik heb 'm besteld! Was binnen 3 dagen binnen OK dan! en ziet er precies zo uit als op de foto. Hij is echt ieniemienie en lekker klein Lachen EN natuurlijk ROOD! Haha! Ben er echt heel erg happy mee. Heb speciaal zo'n hoesje van Apple meebesteld van 30 euries ofzo (wel belachelijk duur!) want dan blijft ie tenminste zo mooi als ie nu is Knipoog Je kon m trouwens ook gratis laten graveren, dat heb ik ook gedaan (naam op de achterkant). Hij werd ook gratis verzonden, en automatisch aangetekend (alleen ikzelf kon m aannemen, erg veilig dus). Heb trouwens de 8 Gig genomen, en die staat nu al bijna vol Haha!

Vind alleen iTunes af en toe erg vaag Bloos bv. wanneer ik liedjes heb gedownload staat de informatie niet netjes opgesteld (bv naam vd artiest in het vakje bij de titel van het liedje). Dan verander ik dat en dan zet ie dat pas goed bij de volgende sessie!

Ook had ik vorige keer dat er op de iPod staat 'je kan m nu veilig verwijderen' (ofzoiets Clown ) en dan doe ik dat, staat er daarna op: hij kan beschadigd zijn omdat je m niet veilig hebt verwijderd!' Stom ding Tong uitsteken

Verder vroeg ik me af of jullie 'm ook allemaal opladen via de PC of dat jullie er zo'n oplaad ding bij hebben? Is dat handig?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 14:57

Ik heb dus ook de rode 8gb. Haha!

Ik laad hem nu nog op via pc, maar ik ben van plan een stopcontactlader te kopen.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 14:31

Ehm eve nee nvraagje.
Ik wil een bestandje vanaf een site op mijn ipod zetten. Dan klik ik daar op downloaden, dan komt dat bestandje in mn Ipod Store te staan. Hoe krijg ik die vanuit die map op mijn Ipod? Slepen werkt namelijk niet.... Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:49

Volgens mij via bestand, en dan staat er een optie dat je hem op je iPod kon zetten. PC loopt hier bijna vast dus kan even geen iTunes openen, maar er was een vrij duidelijke optie voor (zo van, als ik het kan, kan iedereen het Clown )

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:04

Kleintje19 schreef:
Verder vroeg ik me af of jullie 'm ook allemaal opladen via de PC of dat jullie er zo'n oplaad ding bij hebben? Is dat handig?

Ik heb zo'n oplader. Vind het normaal niet zo bijzonder. Maar als je op vakantie gaat is het superhandig!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:07

Ik gebruik liever de lader dan de pc. Lijkt me ook handiger voor als je ergens heen gaat.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:15

Krijg je de lader er bij?

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 21:05

Ja, je krijgt de oplader er bij en het kabeltje voor de computer voor het overzetten van muziek.

Zelf laad ik hem vaak op via de computer..

Kleintje19 ; best wel handig om je naam erin te laden graferen.
Heb je daar een foto van?

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 21:22

nodi schreef:
Flying_Angel schreef:

Is een beetje een verouderd bericht, maar ik ga toch nog evne reageren.
Ik werd helemaal schijtziek van Itunes (ik heb nog de mini). Ik vind het zo'n baggerprogramma. Uit pure frustratie heb ik heel Itunes van de computer gesmeten. Ben naar de dixons gegaan en heb mijn Pod laten leeghalen.
Terug thuis heb ik MediaMonkey geïnstalleerd en daar gaat het prima mee!

*sloop Itunes Cool *

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 21:25

Zach het nergens staan maar even een vraagje over mii
ipod shuffle
Ik heb hem in dubai gekocht dus kan hem niet ruilen maar als ik hem aan zet knippert er een groen lampje die dan weer oranje/groen/oranje/groen enzo... word en dan valt die uit iemand ervaring hier mee??

Sabine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 21:26

chagrijntje schreef:
Ja, je krijgt de oplader er bij en het kabeltje voor de computer voor het overzetten van muziek.

Zelf laad ik hem vaak op via de computer..

Kleintje19 ; best wel handig om je naam erin te laden graferen.
Heb je daar een foto van?

Ik had de oplader er niet bij? Ik heb hem er apart bij gekocht Lachen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 22:28

Naja ik vraag gewoon even.. Lachen Wat vinden jullie van Itunes dan?