Anoniem schreef:Wel geloof ik dat ik dus een ander ‘inbraakbeveiliging’ wil.
[ [url=m/Vqslyi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit heeft natuurlijk geen nut als je er bij wijze van 3 handen door kan steken.
Het heeft nut zolang je de ketting niet los kan krijgen met je arm tussen de deur. Als ze het goed gedaan hebben, is de ruimte er te smal voor. Die kettingen zijn ook niet zozeer bedoeld als antidiefstalmaatregel, maar meer om de deur op een kier te kunnen openen zonder dat er iemand naar binnen kan. Wil je een vergelijkbare eenvoudige oplossing om de deur echt dicht te houden, dan kom je bij bijvoorbeeld een deurgrendel uit.
Mars schreef:Huertecilla schreef:Ik neem aan dat iedereen die reageert begrijpt dat dit een volstrekt éénzijdige versie is en Bokt, hoewel vooral een met de beste bedoelingen goedgelovig vrouwenforum, geen orakel is...
Vrouwenforum ook echtwant vrouwen zijn natuurlijk domme labiele wezens die niet zelf na kunnen denken en alleen maar vanuit emotie kunnen reageren... Nee, dan is het niveau van een gemiddeld ‘mannen’ forum (ik noem een FOK!) natuurlijke veel hoger en komen je levensvragen veel beter tot hun recht.
OT: wat een vervelende situatie voor je TS, goed dat je in ieder geval de sleutel terug hebt en een andere camera hebt hangen. Niets zo vervelend als je onveilig voelen in je eigen huis.
Ik ben een man, maar op Fok! wil ik nog niet dood gevonden worden