Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Als ik die vriend van me goed begrepen heb, zou je op deze foto de verticale balken en panlatten verwijderen en in de plaats daarvan die platen waar dan aan de buitenkant de dakpannen op kunnen worden gelegd.
Klinkt als soort van hetzelfde idee![]()
Dat is duurder maar dan ben je ook wel in een keer klaar.
Dak oogt overigens prima waterdicht.
Boras schreef:Wat ik zo hoor mag je in deze rare tijd blij zijn met alle bouwmaterialen waar je tijdig je hand op kunt leggen, dus ik zou er maar blij mee zijn
pmarena schreef:Nou gelukkig heb je er plek voor zullen we maar zeggen.... en beter dit dan dat ze ineens niet kunnen leveren ofzo.
Is wel typisch inderdaad, hier ook toevallig zoiets nu. Bestrating nodig, willen we volgende week hebben dus nu maar vast besteld zodat ze ruim tijd hebben om het in te plannen. Bij bestelling erbij gezet in gróte letters dat het echt pas na het weekend geleverd kan worden omdat er eerst nog zand op die plek komt te liggen.
Nog even nagemaild voor de zekerheid, want je ziet het al van verre aankomen dat het mis gaat![]()
Maar direct bevestiging terug dat het goed door was gekomen hoor dat het deze week nog niet geleverd mocht worden
Afijn, gistermiddag worden we gebeld door de vervoerder, dat de chauffeur onderweg is met de stenen
pmarena schreef:Nou de chauffeur was al onderweg uit Verweggistan, zou ergens overnachten en dan vanochtend brengen. En dan zouden ze het aan de andere kant van het huis zetten, en volgende week terugkomen op het op de juiste plek te zetten.... ik zie de volgende bui alweer hangen natuurlijk tijdens dat telefoongesprek en vraag vrij sceptisch van hoe zeker ik er van kan zijn dat er inderdaad nog een keer iemand komt en het niet ineens òns probleem is als het er eenmaal staat.... want dan zal je zien dat niemand meer thuis geeft![]()
Maar nee dat zou geregeld worden.
Nou nu staan de stenen náást de plek waar we ze hadden willen hebben, zodat het zand daar nog kon (is een paar uur later gebracht) waardoor we nu 2x zo ver met het kruiwagentje moeten lopen....met iets van 80m2 bestrating.... best balen wel.