Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LumosNox schreef:Voor de ramen gebruik ik izi clean doekjes.
Doekje vochtig maken met water, ramen lappen en dat was het.
https://izi-clean.com/
Heb de tip van een collega gekregen. Geloofde het niet heel erg, maar dit is nu ook mijn methode geworden van ramen lappen.
Suzanne F. schreef:Dat klinkt handig. Ik ga het proberen! Wat ik vaak zelf al doe is de ondergrond schoon en vetvrij maken maar die strepen zijn daarna irritant. Daar belooft deze doek dus heel simpel een einde aan te maken. Ben benieuwd.
Heb de tip van een collega gekregen. Geloofde het niet heel erg, maar dit is nu ook mijn methode geworden van ramen lappen.
Melia schreef:Deze heb ik ook, maar vind het lelijk opdrogen. Dus toch maar weer Jemako.
Morrie schreef:ik heb ook een paar izi clean doekjes, maar de ramen krijgen toch een vreemde waas als ik ze met die doeken doe.
Ik maak de douche ermee droog na het douchen, daarvoor vind ik ze ideaal
Heeft iemand een link naar die tiktok filmpjes? Moet je daar lid van worden ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord, klinkt zo kleuterschoolachtig.
Matheno schreef:Die waas herken ik totaal niet. Ik maak ze wel eerst wat grof schoon met een spons en een emmer water met spiritus. Vooral na die zanderige regen die we constant hebben.
_Lorette_ schreef:Ik wist dus echt niet dat je de vaatwasser en de wasmachine filters hebben die je moet reinigen.Gelukkig zijn het nog jonge machines en ben ik hopelijk nog niet te laat. Bij de wasmachine vraag ik me af hoe je dat doet zonder de hele ruimte blank te zetten. We hebben hem namelijk op het laminaat staan. Op het filmpje dat ik zag, kwam er veel water mee.
_Lorette_ schreef:Ik wist dus echt niet dat je de vaatwasser en de wasmachine filters hebben die je moet reinigen.Gelukkig zijn het nog jonge machines en ben ik hopelijk nog niet te laat. Bij de wasmachine vraag ik me af hoe je dat doet zonder de hele ruimte blank te zetten. We hebben hem namelijk op het laminaat staan. Op het filmpje dat ik zag, kwam er veel water mee.
Matheno schreef:_Lorette_ schreef:Ik wist dus echt niet dat je de vaatwasser en de wasmachine filters hebben die je moet reinigen.Gelukkig zijn het nog jonge machines en ben ik hopelijk nog niet te laat. Bij de wasmachine vraag ik me af hoe je dat doet zonder de hele ruimte blank te zetten. We hebben hem namelijk op het laminaat staan. Op het filmpje dat ik zag, kwam er veel water mee.
Gewoon even een bak onder het afvoertje
Fitzroy schreef:_Lorette_ schreef:Ik wist dus echt niet dat je de vaatwasser en de wasmachine filters hebben die je moet reinigen.Gelukkig zijn het nog jonge machines en ben ik hopelijk nog niet te laat. Bij de wasmachine vraag ik me af hoe je dat doet zonder de hele ruimte blank te zetten. We hebben hem namelijk op het laminaat staan. Op het filmpje dat ik zag, kwam er veel water mee.
Ik doe al 30 jaar de was en heb een vaatwasmachine maar ik heb dit nog nooit gedaanEn ze gaan best lang mee.