de IKEA, wie nog meer fan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:33

Sanne, oh die zit zo lekker!! Ik wil hem ook, maar mijn man vindt hem te lomp.. maar ik zie me er al in helemaal in zitten met een theetje..

Veel plezier ermee

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:34

Stoel ziet er super comfi uit.
Tof dat die hocker er stond in de koopjeshoek!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:36

De bedoeling van een 'luie stoel' is dat ie iets achterover staat, maar vooral oudere mensen komen er dan moeilijk meer uit.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:48

Gelukkig kom ik met mijn 24 jaar nog redelijk omhoog, dus mag ie van mij lekker een beetje achterover blijven staan :))

Mijn vriend was ook niet gelijk fan Bo_Y, hij vindt hem iets te oubollig. Het is alleen zó moeilijk om een goede stoel te vinden die én niet te groot is, én betaalbaar is, én lekker zit. Heb op vele stoelen gezeten maar geen één zo lekker als deze. Ben er echt heel blij mee. <3

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:50

En dáár gaat het om :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:54

Klopt! En met een leuk kussentje erop lijkt ie al een stuk minder oubollig. :)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:56

DemDeempel schreef:
fokfanaat schreef:
[ [url=m/lQBRG9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KwigAV.jpg]Afbeelding[/url] ]

heb de allerleukste vloer gescoort bij de Ikea, ben er zo blij mee, licht nu in bijkeuken en kleedkamer en komt ook nog op vloer en achterwand van de wc.

Wauw wat een super leuke vloer! En staat super tof met dat blauw.

Mag ik vragen hoe je het hebt gelegd? Ik heb even snel bij ikea online gekeken en zij geven aan dat het over oude tegels heen gelegd kan worden. Dat zou ideaal zijn want ik wil ook de bijkeuken en het toilet opknappen in de toekomst.

wij hebben ze idd ook over de oude tegels heengelegd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:57

Wat geweldig die vloer!! <3

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:43

Zo, dat is opgeknapt! Gaaf.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 14:10

Goh dat is echt heel erg opgeknapt, fokfanaat.

Ik krijg er flashbacks van :D

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 14:32

hele huis (boerderijtje uit 1920) was in de stijl!

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:10

Even een vraag waar jullie misschien antwoord op weten.:) Ik heb een bestelling geplaatst en wil die gaan ophalen bij een Ikea vestiging. De eerstvolgende ophaalmogelijkheid was zaterdagochtend en die heb ik aangeklikt zonder er bij na te denken dat het dan waarschijnlijk erg druk gaat zijn. Moet je voor een bestelling ophalen ook in de rij staan voor de ingang, weet iemand hoe dat werkt?

Mooi fokfanaat, hele leuke tegeltjes!

Gabrielletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:16

Elodie schreef:
Even een vraag waar jullie misschien antwoord op weten.:) Ik heb een bestelling geplaatst en wil die gaan ophalen bij een Ikea vestiging. De eerstvolgende ophaalmogelijkheid was zaterdagochtend en die heb ik aangeklikt zonder er bij na te denken dat het dan waarschijnlijk erg druk gaat zijn. Moet je voor een bestelling ophalen ook in de rij staan voor de ingang, weet iemand hoe dat werkt?

Mooi fokfanaat, hele leuke tegeltjes!

Ik heb vorige week een bestelling opgehaald. Een deel van het parkeerdek was ervoor afgezet. Eerst melden bij een medewerker in een portiershokje en toen moest ik doorrijden naar een specifiek parkeervak. Mijn bestelling werd vervolgens bij de auto gebracht. Ik hoefde er dus niet uit en ook niet in de rij. Goed bedacht dus!

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:17

Elodie schreef:

In Breda sta je wel in de file met de auto om er te komen :') maar het ophalen van bestellingen en winkelend publiek is gescheiden van elkaar.
Als het goed is, is dit bij alle vestigingen zo. Dus hoef je niet in de rij te gaan staan bij de ingang.
Goed de borden volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 06:24

Ik ben van de week nog in Haarlem geweest en daar hebben ze nu van de 3 ingangen maar eentje open voor winkelend publiek. De hal (grote hal daar) hebben ze helemaal afgezet en daar zetten ze de karren met gesorteerde ophaalproducten in. Je staat in een rij met alleen mensen die ook dingen komen ophalen, de klantenservice-ingang is verderop en de ingang voor winkelend publiek dus aan de andere kant. Je meldt je bij een medewerker (staat duidelijk aangegeven waar, ze zitten in een hokje) met je ordernummer, zij printen een papier uit dat ze op een bord plakken, en een runner komt dat briefje ophalen en haalt je order voor je erbij. Duurt echt hooguit 5 minuutjes allemaal, het gaat heel snel.

De tijdsvakken zijn zo ingepland dat maar een bepaald aantal mensen tegelijk mag komen. Van het winkelend publiek heb je echt geen last (dat hebben ze in alle winkels helemaal gescheiden) dus no worries :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 08:13

In Delft was ophalen in maart Chaos, daar kan je nu ook geen afhaal afspraken meer maken ivm drukte
In Utrecht was het beter geregeld zei mn man. Die is zondag geweest.
Maar wat Gabrielletje beschrijft hebben wij nog niet meegemaakt. Dat klinkt echt als perfect geregeld!!
welke vestiging was dat?

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 08:28

Super, dat stelt me wat gerust :) dankjullie! Dit gaat om de vestiging in Utrecht.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 08:35

Elodie schreef:
Super, dat stelt me wat gerust :) dankjullie! Dit gaat om de vestiging in Utrecht.

Hier in Utrecht ging het ook echt vlekkeloos en soepel. Komt goed!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:54

Ik heb even gespeeld met de planner van de Ikea, en wat vinden jullie van het onderstaande idee?

Afbeelding

De drie Billy's en het bureau staan al zo, het gaat me vooral om de combi van open kast, fauteuils en bank daarachter. De kast zou vol komen te staan met plantjes en decoratie, om een soort van scheiding te hebben tussen mijn thuiswerkplek en zitgedeelte. In het zitgedeelte staan nu twee aftandse banken en ik loop al zeker 10 jaar naar die fauteuils te kijken (die hierboven ook worden genoemd, dus ben niet de enige fan :+ ), dus die moeten er eindelijk maar eens van komen :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 21:13

Kan prima :) Je kunt ook alles een halve slag draaien zodat de bank tegen de open kast komt te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:03

:wave:

Wie heeft er ervaring met deze bank:

Afbeelding

https://www.ikea.com/nl/nl/p/vimle-3-zi ... s09284909/
De vimle
Mijn tylosand van 10 jaar oud is, laten we zeggen, beetje op aan het gaan, ben erg groot fan van Ikea ( als je hier aan de voordeur Ikea roept, rent mijn zeker driekwart van mijn huis naar buiten..) dus wil weer een ikea bank.

Wie oh wie hier heeft de vimle, en waarom bevalt' ie je zo? ( of niet)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:07

Ja ik heb de Vimle. Met mijn ex had ik de normale en nu de slaapbank versie. De normale versie beviel mij beter, bij de slaapbank willen de kussens nog wel eens schuiven.
Hij zit (en ligt :o ) heerlijk, hij wordt wel zachter nadat je hem langer hebt. De kussens waar je minder op zit, voelen dan steviger aan als je er op gaat zitten. (Ze adviseren ook om ze af en toe te wisselen)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:21

Ik heb hem sinds gisteren staan en vind hem nu nog heel fijn en heel mooi. In elkaar zetten is super makkelijk, dat heb ik in mijn eentje gedaan. Ideaal vind ik dat alles te vervangen is, van hoezen tot kussens.

Edit: foto toegevoegd
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 11-06-20 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:33

Ik heb hem ook gehad en vond het een heerlijke bank. Ook ideaal omdat je hem op allerhande manieren kan ontwerpen. Helaas paste hij niet in mijn huidige huis dus moest ik hem wel verkopen maar anders had ik hem zeker meegenomen.

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:09

zonnebloem18 schreef:
Ik heb hem sinds gisteren staan en vind hem nu nog heel fijn en heel mooi. In elkaar zetten is super makkelijk, dat heb ik in mijn eentje gedaan. Ideaal vind ik dat alles te vervangen is, van hoezen tot kussens.

Edit: foto toegevoegd
[ [url=m/7V60sS.jpg]Afbeelding[/url] ]

En goedgekeurd door de kat :D !