Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DemDeempel schreef:fokfanaat schreef:[ [url=m/lQBRG9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KwigAV.jpg]Afbeelding[/url] ]
heb de allerleukste vloer gescoort bij de Ikea, ben er zo blij mee, licht nu in bijkeuken en kleedkamer en komt ook nog op vloer en achterwand van de wc.
Wauw wat een super leuke vloer! En staat super tof met dat blauw.
Mag ik vragen hoe je het hebt gelegd? Ik heb even snel bij ikea online gekeken en zij geven aan dat het over oude tegels heen gelegd kan worden. Dat zou ideaal zijn want ik wil ook de bijkeuken en het toilet opknappen in de toekomst.
Elodie schreef:Even een vraag waar jullie misschien antwoord op weten.Ik heb een bestelling geplaatst en wil die gaan ophalen bij een Ikea vestiging. De eerstvolgende ophaalmogelijkheid was zaterdagochtend en die heb ik aangeklikt zonder er bij na te denken dat het dan waarschijnlijk erg druk gaat zijn. Moet je voor een bestelling ophalen ook in de rij staan voor de ingang, weet iemand hoe dat werkt?
Mooi fokfanaat, hele leuke tegeltjes!
Elodie schreef:Even een vraag waar jullie misschien antwoord op weten.Ik heb een bestelling geplaatst en wil die gaan ophalen bij een Ikea vestiging. De eerstvolgende ophaalmogelijkheid was zaterdagochtend en die heb ik aangeklikt zonder er bij na te denken dat het dan waarschijnlijk erg druk gaat zijn. Moet je voor een bestelling ophalen ook in de rij staan voor de ingang, weet iemand hoe dat werkt?
zonnebloem18 schreef:Ik heb hem sinds gisteren staan en vind hem nu nog heel fijn en heel mooi. In elkaar zetten is super makkelijk, dat heb ik in mijn eentje gedaan. Ideaal vind ik dat alles te vervangen is, van hoezen tot kussens.
Edit: foto toegevoegd
[ [url=m/7V60sS.jpg]Afbeelding[/url] ]