Ik zou hier dan ook zeker een prijs voor vragen (mits het een nette vloer is en nog steeds net is als ik eruit ga). Wel vind ik 600 euro een hoog bedrag, 300 euro is echt netjes voor een 2 jaar oude vloer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou hier dan ook zeker een prijs voor vragen (mits het een nette vloer is en nog steeds net is als ik eruit ga). Wel vind ik 600 euro een hoog bedrag, 300 euro is echt netjes voor een 2 jaar oude vloer
Fortitude schreef:Sorry klein beetje offtopic, maar wat heeft iedereen ineens tegen IKEA laminaat? Het is, zeker voor de prijs, echt hartstikke mooi spul hoor! De duurdere vloer die we ooit gehad hebben zag er na een jaar slechter uit dan deze, deze is na 2 jaar nog steeds hartstikke mooi zonder krassen e.d.
Nickolay schreef:Ikea vloer is helemaal niet verkeerd, je moet het alleen niet willen proberen om het er netjes uit te halen en opnieuw te leggen
Als ik toch veel geld moet uitgeven dan leg ik liever iets anders 
Shadow0 schreef:Meubels van Ikea kun je best demonteren? Ik heb al een aantal dingen meerdere keren meeverhuisd.
In het geval van je zus zou ik zeker genoegen nemen met de geboden prijs, veel te veel moeite en als je er de ander een plezier mee doet...
Shadow0 schreef:Meubels van Ikea kun je best demonteren? Ik heb al een aantal dingen meerdere keren meeverhuisd.
goeroe schreef:Sja, ik begrijp niet waarom je er zo'n persoonlijke toestand van maakt. Je zus kan voor zichzelf uitmaken of ze het geld aanneemt (ook al is het minder dan ze hoopte) of dat ze er nog een hoop werk van heeft. En omdat je het een ander niet gunt? Wat een akelig levensmotto is dat. Overigens vind ik het opvallend hoeveel mensen zo denken. Lijkt me vermoeiend om met zoveel negatieve energie te moeten leven. Je vult van alles voor de nieuwe huurder in, maar je weet helemaal niet wat zijn overwegingen zijn. En zelfs al is het bluf en hoopt hij gewoon op een mazzeltje, nou en? Laat het een ander ook eens meezitten. Dat je jezelf nog liever een hoop werk op je hals haalt dan dat je een ander een mazzeltje gunt, daar kan ik met mijn verstand echt niet bij.
Fortitude schreef:Sorry klein beetje offtopic, maar wat heeft iedereen ineens tegen IKEA laminaat? Het is, zeker voor de prijs, echt hartstikke mooi spul hoor! De duurdere vloer die we ooit gehad hebben zag er na een jaar slechter uit dan deze, deze is na 2 jaar nog steeds hartstikke mooi zonder krassen e.d.