Gister weer een stuk gedaan. Een tussen foto eind foto was de puf op.
Gekozen voor een chique architraaf, een plintneut en een simpele hoge plint. heel blij mee.
Weekje schilderen kan weer beginnen, het krijgt echt vorm. Deze week op de planning: plinten verven, kozijnen verven. Het ophalen van de wastafel. Spotjes ophangen.
En volgende week de deuren erop, een nieuwe vliso trap en dan.... decoreren. Zin in!
Schilderen van de plinten, deurlijsten en kozijnen. Plinten en deurlijsten redelijk normaal dat die na de vloer komen en de kozijnen uit gemak om mee te pakken samen met de deurlijsten.
Muren niet, die zijn al gedaan. Dat zou ik idd niet aanraden.
Vloer is echt top, heel blij mee. Jij vast ook straks:D echt kost wat maar hoe gaaf. Iedereen zegt het ook
Einde van de verf tijd boven komt eraan. Heel lekker maar ook heel fris. Zo mooi als alles zo lekker steriel is. Haha ik weet dat andere mensen dat niets vinden maar het is echt rust in mijn hoofd.
Balken wit aan het maken momenteel Oude kleur onder en boven wit. De onderste wordt een andere kleur.
Hoe hoog zijn die deuren en het plafond (gezien het kleine bovenlicht ) ?
Ik vind dat kleine bovenlicht wel meevallen? Hier in Frankrijk kennen ze dat helemaal niet (ben ik wel zo blij mee in de slaapkamers) en heb ongeveer evenveel ruimte boven de deur. Plafond is hier 2,4m hoog.
Waarschijnlijk net wat je gewend bent Hier is het bovenlicht boven de kamerdeur al snel 50/60 cm en het plafond dus 250/60 oid. De slaapkamer heb ik geen bovenlicht in, maar wel een deur met glas (waar dus een vouwgordijn voor hangt )
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-19 18:49
DubbelDun schreef:
Hoe hoog zijn die deuren en het plafond (gezien het kleine bovenlicht ) ?
Het is 230 hoog ongeveer. Niet bizar hoog idd. Maar het glas zat er al in, ik wil daar nog wat leuks mee doen dus niet eruit gehaald. Deuren volgens mij 208? Zoiets.
Ik vond vroeger dat glas er boven niets. Maar vind het nu wel geinig eigenlijk haha.
Als je 50 cm gewend bent is dit heel anders inderdaad!
De deuren hangen. Nu weer aan de verf gaan. Alleen wou ik toch eerst wat leuks doen. Dus ook nog begonnen aan de kast. De zijkant en boven kant nog. Dan weer een klusje af. Geeft wel weer lekker ruimte in de schuur.