Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Net de enige auto waarmee ik aanhanger en trailer kan trekken en waarmee ik dagelijks al spullen verhuisde omdat het een station is. in de andere auto past niks. Hoop extra onkosten en onhandig nu
ik stond overigens midden op een afslag stil
Fee_ schreef:Stille meelezer hier.
Zag in de vlog van Miljuschka Witzenhausen dat ze een mannetje had die kozijn helemaal ging namaken. Mocht het originele kozijn er niet uit komen, kan je ook nog naar zoiets zoeken. Zal alleen wel wat kosten denk ik.

, daar baal ik ontzettend van aangezien dat juist de trek auto is en ik dagelijks spullen van zolder en de garage al mee wilde verhuizen en ook elke dag een aanhanger met groenafval of puin weg wilde brengen omdat het zoveel is. Ook heb ik bewust voor de duurdere garage gekozen omdat die vrijdag klaar zou zijn. Ik had namelijk nog een koppeling liggen die op deze auto past maar de garage werkt alleen met eigen materiaal, normaal repareert mijn man de auto maar die heeft het te druk en mijn neef kon pas in het weekend eraan beginnen. dat wilde ik niet dus dan maar extra betalen dacht ik. Nou mis gedacht dus, nu betaal ik de volle mep en is die pas op vroegst maandag klaar want ze hebben het te druk gehad om eraan te beginnen
en de kraan kan daar niet goed bij door laaghangende takken dus die heb ik even vakkundig gesnoeid. Doe begint overigens ergens volgende week met het weghalen van alle bomen en struiken die er nog staan