Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dieseltje schreef:Bagheera_206 schreef:Het gaat de Toyota Corolla worden voor mij.
Wil ik ook.... Maar toch nog zo duur...
Hebben nu ook een Corolla, benzine, bevalt prima maar is ondertussen wel al heel wat jaren oud.
Bagheera_206 schreef:Hoe oud is jouw huidige Corolla en wat bevalt er zo goed/slecht aan?
Ik rijd nu een 12 jaar oude Volvo C30 met bijna 270K op de teller. Helaas zijn de hybrides van Volvo echt onbetaalbaar en heeft Toyota op dit moment de meeste ervaring met hybride auto's denk ik.
Ik ga voor de zuinige 1.8 ipv de 2.0 Power Hybrid.
Bagheera_206 schreef:dieseltje schreef:
Wil ik ook.... Maar toch nog zo duur...
Hebben nu ook een Corolla, benzine, bevalt prima maar is ondertussen wel al heel wat jaren oud.
Over een paar jaar zijn ze idd ook te vinden als occasion.
Hoe oud is jouw huidige Corolla en wat bevalt er zo goed/slecht aan?
Ik rijd nu een 12 jaar oude Volvo C30 met bijna 270K op de teller. Helaas zijn de hybrides van Volvo echt onbetaalbaar en heeft Toyota op dit moment de meeste ervaring met hybride auto's denk ik.

Kinke schreef:Manlief had vandaag op zn werk een lezing over waterstof. Hyundai heeft al een waterstof auto. Beeeeetje duur
https://www.hyundai.nl/hyundai-nexo
meer merken hebben ze, maar voorlopig onbetaalbaar.
is het al november? Kinke schreef:ikke, waterstof wordt op 3 manieren gemaakt: waterstof van aardgas "grijze waterstof", "blauwe waterstof" wordt ook gemaakt van aardgas maar met afgevangen co2 welke wordt opgeslagen en "groene waterstof" wordt gemaakt van duurzame energie.
Voor je alleen 'groene' waterstof kunt gebruiken zul je eerst de 2 andere varianten nodig hebben.
Kinke schreef:Rome is ook niet in 1 dag gebouwd toch?
zelf rij ik een benzine uit 2014, die gaan we pas vervangen als hij op is en doen we ook niet weg nu er elektrisch bijkomt en we die privé gaan rijden. (Huidige leaseauto gaat dan weg) verootjoo schreef:Kinke schreef:hoe kunnen jullie die Tesla's in vredesnaam betalen![]()
Vind het gave auto's maar dan moeten we echt eerst een loterij winnen.
Volgens mij zijn de meeste Tesla’s lease auto’s.
.