Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
irryproppy schreef:Hier staat de verwarming s,nachts en als we weg zijn op 13/14 graden en als we er zijn 16/17 graden.hoger gaat die echt niet,eerder lager.(kunnen er niet tegen).
Dit is trouwens op aanraden van de installatiemonteur,zo stook je zo efficient mogelijk en we krijgen elk jaar terug.
Betaal 120 euro pm.
Op de slaapkamers zijn de radiatoren dicht,houden van frisse slaapkamers,raampje staat dag&nacht open.
Er word dus alleen in de badkamer,huiskamer en gang en toilet gestookt.
De horror....
irryproppy schreef:Hier staat de verwarming s,nachts en als we weg zijn op 13/14 graden en als we er zijn 16/17 graden.hoger gaat die echt niet,eerder lager.(kunnen er niet tegen).
Dit is trouwens op aanraden van de installatiemonteur,zo stook je zo efficient mogelijk en we krijgen elk jaar terug.
Betaal 120 euro pm.
Op de slaapkamers zijn de radiatoren dicht,houden van frisse slaapkamers,raampje staat dag&nacht open.

, nadat we naar het werk zijn springt daar de temperatuur ook weer omlaag. Meestal is het dan zo'n 17-18 graden gedurende de dag. Op slaapkamer staat de radiator dicht, kastenkamer staat ie dicht of een klein beetje open. Op mijn werkkamer staat ie wel open en loopt ie gelijk met de temperatuur van beneden. Boven op zolder geen verwarming, dus daar is het wel eens fris. Zolang we daar nog niet verbouwd hebben heb ik voor logées die graag warmer slapen een klein ventilatorkacheltje en extra deken natuurlijk. _Nadia_ schreef:19 's nachts en 22 overdag. Ik heb het altijd koud, er kruipen kleine kinderen rond hier, ik weiger om te vernikkelen van de kou als dat niet nodig is.
xGoldenHero schreef:Snachts en als er niemand thuis is staat hij in de winter op 18 graden en als er iemand thuis is 20 graden.
Als ik nog in bed lig sochtends dan zet ik de verwarming via een app aan. Heerlijk.
Nabster schreef:irryproppy schreef:Hier staat de verwarming s,nachts en als we weg zijn op 13/14 graden en als we er zijn 16/17 graden.hoger gaat die echt niet,eerder lager.(kunnen er niet tegen).
Betaal 120 euro pm.
Stoken is een groot woord met dit soort temperaturen. Je vind 13 graden echt aangenaam?
lucifertje schreef:Onze hoofdverwarming is vloerverwarming. We hebben beneden als boven geen radiatoren m.u.v de badkamer en de hal. Hier staat de verwarming altijd op 22 graden, ook als we weg zijn, slapen oid.

. Ik gok op 18,5 of 19 graden maar zeker weet ik het niet. Wij hebben ook vloerverwarming. Bij mijn vriend heb ik de verwarming het liefst op 20(en hij geeft automatisch 0,5 erbij om een of andere reden). Die gaat bij weinig beweging(dus 's nachts als we slapen) altijd op 15 graden en dat resulteert er inmiddels in dat ik als ik 's morgens vroeg mijn bed uit ga de kachel alvast aanzet voor over een aantal uur, want anders vriezen je poten vast aan de grond
. Is gewoon veel te koud.