Suzanne F. schreef:De fluffy heeft ook een zuigmond voor de trap en tapijt, dat is een kleine motorborstel. Topding.
Aha, die zit hier dus standaard bij?
https://www.bol.com/nl/p/dyson-v7-fluff ... oductTitle
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:De fluffy heeft ook een zuigmond voor de trap en tapijt, dat is een kleine motorborstel. Topding.
Sclimpre schreef:Van de absolute zijn de bovenste 3 ronddraaiende borstels. Van de grote is er 1 voor harde vloeren en 1 voor tapijt. Dan 1 ronddraaiende kleine borstel. Bij de onderste 2 draait er niets rond. Vooral het onderste borsteltje is zacht en heel handig om bv meubelen stofvrij te maken.
Wat er extra is bij de pro weet ik niet.
Wij hebben de absolute en missen eigenlijk niets...
ShadowFax schreef:Heeft één van jullie ervaring met de accessoires van de V8 absolute en de absolute pro?
[ [url=m/O5hEwl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FVd5bA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde vandaag met 100€ korting van ING de V8 absolute kopen, maarkorting is vanaf 400€ en V8 absolute is 399€
![]()
Dus nu dacht ik de V8 absolute pro te bestellen, die zou dan met korting 30€ duurder zijn...
ShadowFax schreef:Ja vooral dat onderste borsteltje bij de absolute leek mij ook fijn!
Ceetje_bokt schreef:ShadowFax schreef:Heeft één van jullie ervaring met de accessoires van de V8 absolute en de absolute pro?
[ [url=m/O5hEwl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FVd5bA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde vandaag met 100€ korting van ING de V8 absolute kopen, maarkorting is vanaf 400€ en V8 absolute is 399€
![]()
Dus nu dacht ik de V8 absolute pro te bestellen, die zou dan met korting 30€ duurder zijn...
Volgens mij kan je €50 korting krijgen via de rentepunten op dyson onder de €400.of is dat weer veranderd?
) vandaag DHL gemist
ligt Mn dyson nu bij een winkel die van 9-17u open is... huilen, kan ik hm nog niet ophalen. Had me er zo op verheugd
hoezo je verheugen op een stofzuiger
heb speciaal al aantal dagen stof en troep laten liggen
kan niet wachten
ShadowFax schreef:Ik heb dit weekend eindelijk de V8 absolute pro besteld. Gister kreeg ik dan eindelijk een berichtje dat DHL vandaag zou langskomen (nota bene met een track&trace code erin maar geen moment bij stil gestaan dat ik daar op kon drukken en dan traject kon volgen) vandaag DHL gemist
ligt Mn dyson nu bij een winkel die van 9-17u open is... huilen, kan ik hm nog niet ophalen. Had me er zo op verheugd
hoezo je verheugen op een stofzuiger
heb speciaal al aantal dagen stof en troep laten liggen
kan niet wachten
Wij hadden onze nieuwe 'snel' gekocht voor we naar vrienden gingen, nou ik kon NIET wachten om naar huis te gaan zodat ik kon gaan stofzuigen
superpony schreef:Ik denk er nog steeds over na, maar wordt wel enthousiast van de reacties.
Vraag me alleen ook af of mensen met de andere merken ook zo blij zijn. Die lees ik wel, maar erg weinig.
Kan er serieus geen positief woord over zeggen.
_Christina schreef:Ik zou alle twijfelaars aanraden om eens langs, bijvoorbeeld, Mediamarkt te gaan en te testen hoe de diverse steelstofzuigers in de hand liggen en bewegen. Persoonlijk vond ik de Dysons helemaal niet prettig doordat het gewicht bovenaan de steel zit. Tevens kunnen die niet los staan (wederom doordat ze topzwaar zijn), wat ik persoonlijk een groot minpunt vind.
Maar ik merk wel dat ik nu heel lang wacht met stofzuigen omdat hij bijvoorbeeld weer boven staat.. Heb in de woonkamer standaard een vloerwisser staan die ik dan wel regelmatig ff rondtrek, maar met stofzuigen wacht ik echt tot het echt echt nodig is
Ik mis daarin ook wel eens de kruimeldief, maar vond dat steeds zonde om die te kopen. Nu zou ik dan een kruimeldief en stofzuiger ineen hebben..MartineC1711 schreef:Goed punt, dit vond ik ook toen ik een tijd terug in de Mediamarkt was, maar gek genoeg hoor je daar niemand over hier?
Vindt niemand de Dysons zwaar in de hand?