Bij jouw in de buurt zijn er ook vast Facebookgroepen die meubels te koop zetten en dingen gratis weggeven. Kijk daar eens. Hier in de buurt kun je er iig een heel huis voor weinig mee inrichten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jes schreef:Paralian schreef:@Dubbeldun: Bedankt voor het zoeken! De Ikea is het helaas niet helemaal voor mij en die andere zijn rond, ik wil graag een druppelvorm als het even lukt. Een rond alternatief is inderdaad wel een goed idee. Daar heb ik iets vergelijkbaars gevonden, want rond is ook heel mooi!
@Denise_Storm: Dat zijn exact de tafeltjes die ik als alternatief in mijn hoofd hebMaar als het even lukt wil ik graag druppelvorm.
En deze?
https://www.zeerfraai.nl/woonkamer/linn ... -twee.html
Jezzi schreef:Zijn er hier dames met een ronde eettafel? Vind het prachtig staan, maar ben benieuwd hoe het in dagelijks gebruik bevalt
turtlelito schreef:Wow Slieke, echt heel mooi. Super die haard ook!
Heeft de bruine kleur op de muren ook een naam? (Hard op zoek naar verfinspiratie hier)
Slieke schreef:MoniqueT schreef:Slieke, wat een geweldig huis, strak en toch heel warm. Helemaal mijn smaak!
Dank je wel!![]()
Ik wilde heel graag een heel landelijk huis en mijn vriend juist heel strak.
We hebben een mooie middenweg gevonden, waarmee we allebei heel happy zijn!
DubbelDun schreef:@Dayanara: welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe woning.
Bij jouw in de buurt zijn er ook vast Facebookgroepen die meubels te koop zetten en dingen gratis weggeven. Kijk daar eens. Hier in de buurt kun je er iig een heel huis voor weinig mee inrichten