Wie heeft dit ook? Whatsapp automatisch vieze woorden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lucia88

Re: Wie heeft dit ook? Whatsapp automatisch vieze woorden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 14:29

Ook bedankt voor t schopje omhoog vh topic: per ongeluk even een pagina terug geklikt en nu alweer tranen in de ogen vh lachen om de 'geitjes, sterf' en de krakende oma _O- haha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 14:30

Ja die Geitjes, sterf is wel echt goud.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 15:40

Heb je een slechte dag, kom hier :')

Had dit topic al eerder gelezen en nu komt hij ineens weer tevoorschijn voor mij.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 13:20

Wat een heerlijk topic.
Mijn beste vriendinnetje heet Kitty, afgekort Kit.
We appen veel, dan weet je al waar mijn aanhef meestal mee begint als autocorrect zich ermee bemoeit.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 13:58

Mijn naam wordt ook meestal bijzonder met de autocorrect.

Heb best wat mailtjes ontvangen met "Beste chantage"

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 14:06

Lucia88 schreef:
Ook bedankt voor t schopje omhoog vh topic: per ongeluk even een pagina terug geklikt en nu alweer tranen in de ogen vh lachen om de 'geitjes, sterf' en de krakende oma _O- haha

Zelfde hier. _O-

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:04

Ik heb een vriendin waarbij autocorrect haar naam veranderde naar rampenplan. Was ook hilarisch.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 03:29

Ooh ik ga echt helemaal kapot om die geitjes. Ik kon even niet meer slapen, maar dit was een zeer plezierig topic als afleiding. Ik heb echt gehuild van het lachen.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:28

Ik heb autocorrect uit staan maar maak vaak gebruik van swype om te typen op mijn toetsenbord. Nou swype ik vaak het woord 'komen' en om de een of andere reden zet hij er dan 'k0ntn3uk3n' neer. Gelukkig heb ik het tot nu toe altijd kunnen corrigeren voor ik het verzond en heeft het me nog niet in verlegenheid gebracht :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:52

Zijn jullie je er van bewust dat je zulke woorden gewoon kunt verwijderen uit geleerde woorden? :))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:14

Anouk_H schreef:
Ik heb autocorrect uit staan maar maak vaak gebruik van swype om te typen op mijn toetsenbord. Nou swype ik vaak het woord 'komen' en om de een of andere reden zet hij er dan 'k0ntn3uk3n' neer. Gelukkig heb ik het tot nu toe altijd kunnen corrigeren voor ik het verzond en heeft het me nog niet in verlegenheid gebracht :+

Hoe dan??? Hoe komt hij daarop?? :') :')

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:57

Oh dank dank dat dit topic omhoog is geschopt. Over tien minuten naar detandarts , maar nu helemaal ontspannen.

Ik kreeg van mijn manager ooit : gefeliciteerd met je verjaardag, h0er.

Ik vond het hilarisch hij schaamde zich.
Daar moest hoera staan. Hij was toen nog niet zo lang mijn manager, nu meer dan tien jarer allebei allang ander werk, nog steed vrienden.

Oh en een serieus bericht aan de Directeur van de lagere school van mijn zoon ( ook zo'n 8 jaar geleden) .

Ik schreef beste mevrouw Holocaust...

Dat vond ik zelf toen echt niet grappig( nu wel ) .... ja haar naam begint met holt en het is ook nog eens een Duitse naam.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:53

Suzanne F. schreef:
Anouk_H schreef:

Hoe dan??? Hoe komt hij daarop?? :') :')

Ja geeeeeen idee want dat andere woord heb ik letterlijk nog nooit getypt/gebruikt maar blijkbaar heeft mijn vinger met t swypen dan toch net genoeg afwijking van de letters dat hij vind dat het dat moet worden ipv komen :') verder vind ik swype een hele prettige manier van typen hahaha

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:33

Eleeke schreef:
Ik schreef beste mevrouw Holocaust...

Dat vond ik zelf toen echt niet grappig( nu wel ) .... ja haar naam begint met holt en het is ook nog eens een Duitse naam.

_O-

"Geitjes, sterf" wint wat mij betreft het internet, maar deze is ook wel echt hilarisch (en vreselijk).

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:36

Dit is echt hilarisch, de voetjes zijn natuurlijk geweldig maar de laatste paar zijn ook erg goed }>

Niet echt vies, maar ik ben al 6 jaar samen met mijn vriend, en nog langer vrienden. Hij geeft een ongebruikelijke naam: Chael. Maar zelfs na 6 jaar wil mijn auto correct het altijd veranderen naar Charl, cheek(swipe) chalk of Chanel. erg random, ligt aan de zin waar die het naar veranderd, maar meestal Charl of Chanel :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:35

Ik ga stuk hier!! _O-

Mijn telefoon heeft moeite met het feit dat ik afwisselend in Nederlands en Engels typ dus ik heb zojuist mijn man gevraagd of hij de kop uit de browser wilde halen :')
Op de verbaasde reactie heb ik toch maar toegelicht dat het ging om de kip die in de vriezer ligt _O-