Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zit daardoor sinds een week een half ook thuis ivm complicaties. Baby groeide te weinig omdat ik te druk bezig bleef. Ondertussen is ze haar achterstand goed aan het inhalen maar jeetje, wat erger ik mij aan het niets mogen doen
Maar goed, ben al 37 weken dus ze zal wel bijna beginnen komen, kan ik weer druk aan de gang
Voor de mensen die tijd en zin hebben om ons 10 jaren plan te volgen
Britta31 schreef:Hebben de oude bewoners nou alle zooi achtergelaten in de stallen?
Wij mogen de stallen al gebruiken voor hooi te stockeren en onze paarden mogen binnenkort al op de weide. Dus zelfs al laten ze het liggen, ze doen onwijs aardig voor de moment en wij mogen al een deel gebruiken
DubbelDun schreef:Misschien halen ze dat nog leeg en anders is het een puntje om tijdens de overdracht geld achter te houden voor 'opruimen/leeghalen'. Maar misschien is het in België wel normaal dat een huis/schuren niet leeg opgeleverd worden.
Ik moet er niet aan denken dat ik de schuren straks nog helemaal leeg moet trekken. Heb genoeg spullen van onszelf
Laten ze het liggen dan zij het zo. Waarschijnlijk laten wij toch een afvalcontainer komen met gemengd afval en gooien wij alles daarin