[VOLG] Verbouwing van ons huis!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: [VOLG] Verbouwing van ons huis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 22:06

Super mooi! Precies waar ik ook voor ga sparen

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 19:21

Vind ik geen kleine beschadiging hoor. Maar met een nieuw deurtje is het dan opgelost?
Heel erg mooi en inderdaad het blad lijkt net composiet.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-18 19:51

Dank jullie wel leuk om te horen :D

Van de scheve muren geen last gehad gelukkig.

Vandaag naar de keukenwinkel geweest. Ze deden gelukkig totaal niet moeilijk en gingen meteen de foto’s doorsturen naar het hoofdkantoor en er komt een nieuwe deur. Ook de vensterbank wordt gemaakt. Helaas wordt alles wel pas in september geleverd :+ Maargoed, we wonen er toch nog niet.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 21:47

Vandaag weer kozijnen gespoten
Afbeelding

Afbeelding

In de badkamer zijn de afvoeren gelegd en alle leidingen. Vloerverwarming ligt erin en de nieuwe vloer is gestort :D

Afbeelding

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:51

Jullie gaan echt als een speer. Het wordt heel mooi.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 22:03

Super hoor, ik vind je zwarte raamkozijnen ook erg mooi.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-18 13:50

Ceetje ze zijn antraciet :o Maar is op de foto’s niet duidelijk te zien haha!

Ik heb weer jullie hulp nodig :+
We willen toch wel tegelmatjes om het bad omdat het anders best krap allemaal wordt als we het bad rondom moeten betegelen.
We twijfelen nog tussen 2:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De tegel waar ze bij de onderste foto op liggen komt op de vloer in de badkamer en op de wanden tot aan het plafond. Ik ben bang dat de rechtse te donker wordt allemaal. Maar aan de andere kant hebben we wel een groot raam in de badkamer (over de hele lengte van de buitenmuur) want is gewoon het ‘oude’slaapkamerraam. Ik hou wel van een beetje shiny en zilver, mijn man vindt die linkse ouderwets. Ik denk dat rechts wel chiquer en strakker is.
Kortom volgend dilemma :')
Ben wel benieuwd naar jullie meningen.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:13

Links

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:14

Ik zou voor de eerste gaan :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:15

Aan mij heb je niks, ik vind ze allebei niet dat ik denk “ die zou ik kiezen!” :D

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:29

Antraciet is ook vast mooi ;)
Zijn die tegelmatjes van Hornbach? In elk geval lijkt eerste/linker veel op de tegelnatjes die wij achter een wc hebben. Wij kozen deze als alternatief voor een prachtig tegelmatje dat helaas niet meer leverbaar bleek. Het effect is wel gaaf geworden Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ceetje_bokt op 01-07-18 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:34

Rechts! Ik vind links ook wat ouderwets en rechts wat strakker.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-18 14:53

Ja ze zijn inderdaad van de Hornbach! :D
Leuk om zo’n oppervlak bij jou te zien!

Ik vind het zo moeilijk om in te beelden. De stand staat nu geloof ik gelijk :')

Laura: wat zou jij dan voorstellen?

Deze vind ik ook heel mooi, ze buigen alleen niet met de ronding van het bad mee tenzij we ze verticaal zetten maar dat vind ik dan weer niks.

Afbeelding

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:54

Links. Die kleinere tegeltjes zijn gaaaaaaf!

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:22

Ik zou denk ik voor rechts kiezen, maakt het wel donkerder maar wordt er wel tijdlozer van. Zelf vind ik de honingraat vorm mooier denk ik, die heb je ook in natuursteen dus dan heb je geen volledig 1 kleur zegmaar. Hieronder even een voorbeeld van het assortiment bij hornbach
Afbeelding

Ik moet trouwens even zeggen hoe mooi je keuken is. Ik liet hem aan mijn vriend zien en die zegt dit is echt mijn smaak en die van mij ook haha

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:40

*kruipt onder meeleessteen vandaan*
Ik zou zeker voor de onderste/rechtse van de 2 kan...vind die andere werkelijk verschrikkelijk en en zeker als ik een groter oppervlakte (van de toilet) zie...
Persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik zou hier echt op afknappen als ik dit in een huis zie wat ik zou willen kopen bijv.

Succes met je keuze :')

*kruipt weer onder meeleessteen*

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:52

Ik vind de kleuren van de linker misschien wat mooier/speelser/minder strak, maar de grootte van de tegeltjes van de rechter... Ik zou ook voor rechts gaan: meer rust dan links. Maar dat is puur smaak... Ik vind die linker op het grote oppervlakte ook echt verschrikkelijk... :o Maar ng als, dit is echt smaak... Ik zou denk ook in combinatie met jullie tegels voor een kleur steen gaan.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:04

Ik zou dan eerder voor witte matjes gaan.

Witte tegels liften een grijze badkamer ook.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:08

Ik stem ook rechts maar snap dat je twijfelt, het is het misschien toch nog net niet

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:08

En bedankt voor de opmerkingen over ‘verschrikkelijk’ tot zelfs ‘afknappen als je mijn huis zou willen kopen’. Ik snap heus wel dat het een kwestie van smaak is (nog afgezien van het feit dat ik onmogelijk een goed overzicht kan geven van het effect in een kleine ruimte) maar sjee, wat een woordkeuze over iets dat iemand (ik) hier laat zien.

beetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:39

Ik zou voor links gaan!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:41

@ booooo
Zelf vind ik dit soort steentjes mooier, maar ik las dat deze niet mee buigen met de ronding van het bad en dan verticaal geplaatst moeten worden?
Wat voor bad komt erin en heb je een plattegrond van de badkamer? Misschien is een ander soort bad wel een optie?

Afbeelding

Afbeelding

@ceetje_bokt
De mensen hadden inderdaad iets voorzichtiger hun mening kunnen geven, maar smaak is zoiets aparts.
Ik weet zeker dat jij gelukkig bent in je huis en in mijn huis bijvoorbeeld ook iets afschuwelijk vind. ( daarmee zeg ik niet dat ik het afschuwelijk vind, maar zelf zou ik het niet kopen).
Maak je er dus niet te boos om ;)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:54

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 17:20

Ceetje_bokt schreef:
En bedankt voor de opmerkingen over ‘verschrikkelijk’ tot zelfs ‘afknappen als je mijn huis zou willen kopen’. Ik snap heus wel dat het een kwestie van smaak is (nog afgezien van het feit dat ik onmogelijk een goed overzicht kan geven van het effect in een kleine ruimte) maar sjee, wat een woordkeuze over iets dat iemand (ik) hier laat zien.

Sorry, zo bedoelde ik het echt niet hoor! Ik zou er zelf alleen nooit voor kiezen. Ik ben wat meer van de neutralere en rustigere kleuren. Het springt er wel echt uit, en dat is een kwestie van smaak. Voor TS denk heel fijn dat je de foto deelde hoor, zo heeft ze er toch meer beeld bij! :D

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-18 18:01

Demdeempel: dank je wel :D onze keuken komt van keukenconcurrent.

Ik ben bang dat links ook te druk wordt. Wel heel fijn om een foto van groot oppervlak te zien :D

Laura: een ander bad is geen optie. Dat past niet in de badkamer. Heb zo gauw geen plattegrond maar alles past nu net zeg maar :+ Wij hebben een hoekbad.

Ik vind zelf deze erg leuk, ook andere vorm. Mijn man vindt dat weer te := veel te grote vormen.
Afbeelding

Deze kom ik net tegen, en vind die eigenlijk ook wel erg leuk! Blijft toch strak, shiny en licht. Maar kan me ook helemaal vinden in mensen die zich af vragen of ik wel helemaal goed ben :')
Afbeelding
Afbeelding