Pandora2, je bent je belofte niet nagekomen! Geen zon gezien... En inderdaadineens koud, maar op zich wel een lekkere kou. (Voor mij dan...)
tine10
Geplaatst: 13-01-18 18:14
Heerlijk weer, nog steeds droog.
Marcella
Geplaatst: 13-01-18 19:32
Was dus uiteindelijk helemaal verkleumd terug van de tuin, maar heerlijk een hoop kunnen doen dankzij het droge weer. Miste alleen wel het beloofde zonnetje.
Ik begin een zon tekort te krijgen, vitamine d. Als ik daar al last van krijg met me 4 tot 6 uur buiten. Dan vraag ik me af hoe de rest van nederland zich moet voelen.
Ik wacht nog even met trainen in de hoop dat de zon nog komt, want het is nu echt koud.
Pandora2
Geplaatst: 14-01-18 11:49
Wel flink koud nog tijdens het knolhobbelen, maar dat nemen we er graag bij natuurlijk
Vit D... ik ben vele uren per dag buiten maar slik toch al jaren als een malle capsules bij. Ermee begonnen toen ik erachter kwam dat ik einde zomer echt aan de ondergrens zat. En hier in belgie hanteren ze dan ook nog prehistorische waarden
Gisteren lekker, nu nog steeds grijs en kkkkkooouudddd. Maar toch even lekker gereden. Het is in elk geval droog!!! En het droogt allemaal een beetje af zo.