Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beretto schreef:Ik blijf erbij dat ik t echt overtrokken reageren vind en geef als tip mee wat toleranter to anderen te zijn.
Blijkbaar is dat niet de gewenste reactie en mag er alleen gezegd worden wat een klootzak die buurman is.
Het helpt nl echt om beter te slapen als je je minder irriteert of druk maakt over bepaalde zaken.
Dus bij deze vergeet mn opmerking ga je vooral de hele dag druk maken over hoe erg de overlast wel zou kunnen zijn aankomende nacht en vergeet vooral het raam niet wagenwijd open te zetten en de oordoppen uit .
bruintje123 schreef:waar lees jij dat buurman over die decibellen heen komt? TS moet dat nog meten met die decibellen, dat staat dus nog helemaal niet vast.Heb jij de decibellen gezien waar hij dus overheen komt?
Hij zit dus niet alleen gezellig in de tuin, hij zit in de jacuzzi die teveel lawaai maakt. Waar hij nog bovenuit praat. Inclusief muziek.
Ja helaas met nachtdienst bestaat die wet er niet dat de buurvrouw niet mag praten overdag, voor de nacht gelden die normen er wel.
En daar houd buurman zich dus niet aan.
MiniMeLona schreef:Beretto schreef:Ik blijf erbij dat ik t echt overtrokken reageren vind en geef als tip mee wat toleranter to anderen te zijn.
Blijkbaar is dat niet de gewenste reactie en mag er alleen gezegd worden wat een klootzak die buurman is.
Het helpt nl echt om beter te slapen als je je minder irriteert of druk maakt over bepaalde zaken.
Dus bij deze vergeet mn opmerking ga je vooral de hele dag druk maken over hoe erg de overlast wel zou kunnen zijn aankomende nacht en vergeet vooral het raam niet wagenwijd open te zetten en de oordoppen uit .
Toch knap dat je reactie zeer intolerant overkomt...
Anoniem schreef:bruintje123 schreef:waar lees jij dat buurman over die decibellen heen komt? TS moet dat nog meten met die decibellen, dat staat dus nog helemaal niet vast.Heb jij de decibellen gezien waar hij dus overheen komt?
Hij zit dus niet alleen gezellig in de tuin, hij zit in de jacuzzi die teveel lawaai maakt. Waar hij nog bovenuit praat. Inclusief muziek.
Ja helaas met nachtdienst bestaat die wet er niet dat de buurvrouw niet mag praten overdag, voor de nacht gelden die normen er wel.
En daar houd buurman zich dus niet aan.
). Maar als je dan kleiner woont en er zit enkel een schutting tussen, kan ik me voorstellen dat je er wakker van kan liggen. Hopelijk komen jullie er aan uit!