phormicola schreef:Knoflook teentje door midden snijden en op je nagels wrijven.
En waar is dat goed voor, behalve om mensen uit je bubbel te houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:phormicola schreef:Knoflook teentje door midden snijden en op je nagels wrijven.
En waar is dat goed voor, behalve om mensen uit je bubbel te houden?
C_arola schreef:Heeft iemand een idee hoe je een waterkoker kunt ontkalken? Schoonmaakazijn en ontkalker helpen helemaal niet.
Luxorvalkje schreef:Ik heb een tapijt van Wolvilt.(ivoorwit)
Nog voordat ik het in kon spuiten is er iemand met modderpoten op gaan staan.
Iemand een idee hoe ik deze grijze vlekken kan verwijderen?
Luxorvalkje schreef:Ik heb een tapijt van Wolvilt.(ivoorwit)
Nog voordat ik het in kon spuiten is er iemand met modderpoten op gaan staan.
Iemand een idee hoe ik deze grijze vlekken kan verwijderen?
phormicola schreef:Wat een leuk topic!
Het enige waar ik nu op kan komen is dat ik bij een nieuwe stofzuigerzak eerst even wat waspoeder opzuig. Zo ruikt je huis altijd lekker als je stofzuigt. Helemaal fijn als je huisdieren hebt en de stofzuiger gaat stinken. Werkt beter dan die speciale parfums en het is veel goedkoper!
WendyLotte schreef:Ontkalken van de wc : nachtje soda er in laten liggen of een blokje van de vaatwasser. Dit werkt ook voor bloemen vazen met aanslag en thermoskanen met koffie of thee aanslag (blokje erin, heet water erop, dichtdoen en uurtje of langer laten staan)
Kan ook met een tablet voor kunstgebit reiniging.
Barramundi schreef:Heeft iemand misschien DE tip tegen pluizen/stof in het wasgoed?
Vooral handdoeken en beddengoed lijken er erg vatbaar voor te zijn. In NL knikkerde ik dat in de droger, die dan braaf alles in zijn pluizenfilter opving. Hier hebben we geen droger en nu ben ik elke keer lichtblauw van de pluisjes als ik me afgedroogd heb