ScarOfWars schreef:Iemand een idee voor een paardenkast? De kast die ik nu heb is eigenlijk niks meer..
Zelf in elkaar knutselen van hout
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Irisjeeh1999 schreef:ScarOfWars schreef:Iemand een idee voor een paardenkast? De kast die ik nu heb is eigenlijk niks meer..
Hier ben ik ook benieuwd naar! Je hebt terrasboxen, tenminste ik denk dat ze zo heten, die kun je in de tuin zetten om je kussen of speelgoed in te doen. Ik denk dat dat ook wel werkt, maar of het nou goedkoper is..
Azmay schreef:Die heb ik, een kussenbox.
Is leuk voor de prulletjes maar die van mij heeft vrij scherpe randen door de hele box voor de stevigheid die best funest zijn voor je zadel.
Irisjeeh1999 schreef:Azmay schreef:Die heb ik, een kussenbox.
Is leuk voor de prulletjes maar die van mij heeft vrij scherpe randen door de hele box voor de stevigheid die best funest zijn voor je zadel.
Ooh ja, ik dacht juist gewoon een box voor halsters, dekens, touwen etc. Want daar lijken ze me wel goed voor, of zie ik dat fout? Haha
zit nog lekker ook
Majken schreef:Heb je daar een foto van melissapupa?
Hilary schreef:Majken schreef:Heb je daar een foto van melissapupa?
Staat in de online folder http://www.cranenbroek.nl/folder/201616_alt/
Pieneappel schreef:Ik heb de Lila-paarse softshell jas van de Lidl ook besteld! Zocht nog een niet te dure fijne jas om mee te rijden/op stal te zijn en ik denk dat ik hiermee wel een goede heb
TerraHowrse schreef:missfalki schreef:Lees regelmatig het gebruik van babydoekjes, waarvoor worden die dan gebruikt....????
Groet Karin.
Trekt het stof uit de vacht, handig voor het schoonmaken van de ogen en neus, tussen de billen, even snel je handen schoonmaken.. voor heel veel dingen eigenlijk.
mcjv schreef:Even om terug te vallen over die zadelkast. Op marktplaats een 2 deurs kledingkast zoeken en dan je haken en dingen er zelf in schroeven, evt plankjes kun je er ook zelf in zetten. Heb ik vaker gezien bij mensen! Ziet er in ieder geval praktisch uit en je hebt veel ruimte.
kiwiwitje schreef:wortelsussie schreef:
Ipv van Kentucky Tendon grip, http://www.dochorse.nl/kentucky-horsewe ... 0wodoUkD_w gewoon een steunkous/buisverband https://www.premed.nl/tubigrip-elastisc ... erband-1-m van de apotheek.
10 mtr op een rol, € 35,-.
Ideaal onder peesbeschermer ter genezing van wondjes onder beschermer als een beschermer wenselijk is.
Kunt er ook een koude compres in stoppen zonder.
Gekke gedachte, maar kan zoiets ook gebruikt worden voor de nacht om bijv vocht af te voeren? zoals de hidez kousen maar dan de steunkousen v mensen?
Ja kan prima! Ik ken een aantal springruiters die ze gebruiken. Wel zeiden ze allemaal, dat ze maar een paar rondes mee gaan als ze ook gewassen worden. Maar ze zijn veel goedkoper dan die paarden variant.
Citaat:Weet iemand ook welke maat je best neemt voor de paarden?
Mariekexxx schreef:ScarOfWars schreef:Iemand een idee voor een paardenkast? De kast die ik nu heb is eigenlijk niks meer..
Zelf in elkaar knutselen van hout
Patt schreef:Maar zijn die kasten wel diep genoeg voor een zadel?