huurovereenkomst met algeheel huisdieren verbod

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:01

Blaffende honden ???

Ayasha
Blogger

Re: huurovereenkomst met algeheel huisdieren verbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:02

De enige die overlast zal veroorzaken is je eigen krijsende kat als ze de kans krijgt vermoed ik.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:04

Mijn kat komt alleen in eigen tuin met begeleiding.

Oke katten :+

Ayasha
Blogger

Re: huurovereenkomst met algeheel huisdieren verbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:06

Zolang ze niet in onze tuin komen doen onze honden niets. Zelfs niet blaffen. :D De hond van de overburen daarentegen jankt en keft de hele dag. :') Maar dat vinden wij zelf ook irritant dus dat mogen onze honden niet en dat wordt ze van pup af aan geleerd, zoals het hoort IMO. De buren hoeven geen last te hebben van onze beesten.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:07

Dan klinkt dat ook niet direct als overlast gevende katten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:28

Mijne is me wel eens te vlug af( heb er 3. 2 ragdolls dat kan je bijna geen katten noemen en een Rode).
Dan haal ik m direct bij de buurvrouw op. Vaak ligt hij naast t konijn in t hok :+ .

Dat gebeurd hoogstens 1 keer per maand.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:25

Ayasha schreef:
Ja maar goed, als we dan met z'n allen in onze eigen tuin blijven dan valt discussiëren vast ook te vermijden toch? Daarbij, als er niets is dat een ander ergert dan kan er toch haast ook niet gediscussieerd worden? :D

En dat geloof jij?
Zulke notoire discussievoerders als hier gaan dood als ze dat niet kunnen doen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:00

Citaat:
Als ik niet in de buurt van kinderen wil wonen ga ik ergens wonen waarvan ik zeker/bijna zeker weet dat ze er niet wonen.

Bejaardentehuis?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:00

bruintje123 schreef:
Ayasha schreef:
Met zo min mogelijk omdat ik niet tegen de drukte kan. Maar ik ken maar een paar rustige kinderen. Ze gaan van "gewoon kind" tot "extreem luidruchtig" en alles er tussen. Maar een echt rustige, nee die heb ik nog niet ontmoet. :)

Misschien is dat wel de oplossing.
Een wijk met alleen Bokkers.
Want als je de site hier moet geloven zijn onder de Bokkers nooit vervelende kinderen of dieren.
Buiten bokt zie je er best veel.
Dus een woonwijk met alleen Bokkers. Heerlijk als hun woorden echt waar zijn. ;). :+

Nou, daar hoor ik niet bij hoor. Ik heb drie kinderen en vooral de eerste krijste veel en lang, ook 's nachts. Ik was blij dat we in een vrijstaande boerderij woonden, ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen daar op zat te wachten.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat er panden verhuurd worden waar kinderen niet zijn toe gestaan. Ik vind dat helemaal niet raar of onverdraagzaam. Ik vind het eerder onverdraagzaam dat mensen mét kinderen altijd maar vinden dat iedereen kinderen leuk moet vinden.

Wij hebben 10 honden, ik denk zomaar dat mijn buren dat ook niet zo leuk zouden vinden. Daarom woon ik dus niet in een woonwijk en ik zou het al helemaal niet in mijn hoofd halen om huisdieren te nemen als ik ervoor getekend heb dat niet te doen.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 22:15

Inmiddels een goed gesprek gehad met mijn verhuurder en de makelaar in mijn huis en ik heb door de nodige omstandigheden (veelvuldig geluidsoverlast) toch een toezegging gekregen om een konijn te nemen, als compensatie voor wat de afgelopen weken is gebeurt.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:03

Fijn dat jullie een mooie compromis hebben kunnen sluiten.
Geniet van je konijntje! Het is toch anders thuiskomen als er een dier op je wacht :-).

Let er wel op dat konijntjes groepsdieren zijn en eigenlijk wel een vriendje/vriendinnetje nodig hebben.
Laatst bijgewerkt door Riel op 24-06-16 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:07

Blon_D schreef:
Inmiddels een goed gesprek gehad met mijn verhuurder en de makelaar in mijn huis en ik heb door de nodige omstandigheden (veelvuldig geluidsoverlast) toch een toezegging gekregen om een konijn te nemen, als compensatie voor wat de afgelopen weken is gebeurt.

Fijn dat jullie tot een overeenkomst zijn gekomen.
Je bedoelt hopelijk wel 2 konijntjes? Eentje in z'n uppie is zo sneu.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 11:09

Cayenne schreef:
Blon_D schreef:

Fijn dat jullie tot een overeenkomst zijn gekomen.
Je bedoelt hopelijk wel 2 konijntjes? Eentje in z'n uppie is zo sneu.

DA adviseert eerst n mannetje deze laten castreren en een maand later vrouwtje halen om te voorkomen dat er babys volgen. Dat advies volg ik

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:10

Blon_D schreef:
DA adviseert eerst n mannetje deze laten castreren en een maand later vrouwtje halen om te voorkomen dat er babys volgen. Dat advies volg ik

Top +:)+

Heel veel plezier met de diertjes :-)