Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ja maar goed, als we dan met z'n allen in onze eigen tuin blijven dan valt discussiëren vast ook te vermijden toch? Daarbij, als er niets is dat een ander ergert dan kan er toch haast ook niet gediscussieerd worden?
bruintje123 schreef:Ayasha schreef:Met zo min mogelijk omdat ik niet tegen de drukte kan. Maar ik ken maar een paar rustige kinderen. Ze gaan van "gewoon kind" tot "extreem luidruchtig" en alles er tussen. Maar een echt rustige, nee die heb ik nog niet ontmoet.
Misschien is dat wel de oplossing.
Een wijk met alleen Bokkers.
Want als je de site hier moet geloven zijn onder de Bokkers nooit vervelende kinderen of dieren.
Buiten bokt zie je er best veel.
Dus een woonwijk met alleen Bokkers. Heerlijk als hun woorden echt waar zijn..
Blon_D schreef:Inmiddels een goed gesprek gehad met mijn verhuurder en de makelaar in mijn huis en ik heb door de nodige omstandigheden (veelvuldig geluidsoverlast) toch een toezegging gekregen om een konijn te nemen, als compensatie voor wat de afgelopen weken is gebeurt.
Cayenne schreef:Blon_D schreef:Inmiddels een goed gesprek gehad met mijn verhuurder en de makelaar in mijn huis en ik heb door de nodige omstandigheden (veelvuldig geluidsoverlast) toch een toezegging gekregen om een konijn te nemen, als compensatie voor wat de afgelopen weken is gebeurt.
Fijn dat jullie tot een overeenkomst zijn gekomen.
Je bedoelt hopelijk wel 2 konijntjes? Eentje in z'n uppie is zo sneu.