Mondy schreef:Tja als dit topic geopend zou zijn door de persoon die op die andere telefoon zit te wachten zouden de reacties heel anders zijn.
Fout maken kan gebeuren en dat Ts de telefoon niet meegeeft zolang ze of nog geen geld of nog geen telefoon heeft is tot daar aan toe. Maar Ts heeft wat ze hebben wil. Waarom alsnog wachten met de andere terugsturen als je dat toch al van plan bent. (Al maak je niet voor niks dit topic aan)
Heeft niks met moraalridders te maken maar met fatsoen. .of op z'n minst Hoe je zelf zou willen dat er met jezelf of je spullen worden omgegaan.
Laat ik het omdraaien: stel dat ik een webwinkel heb en ik stuur per vergissing het verkeerde product naar iemand... Dan ga ik dat netjes oplossen met die persoon. Ik heb een foutje gemaakt en daar ben ik dan ook verantwoordelijk voor. Dan ga ik de kosten voor het terugsturen toch niet op die ander schuiven? Dat zou toch onbeschoft zijn?
Hoe ik zou willen dat iemand in zo'n situatie met mijn spullen om zou gaan? Ik zou willen dat diegene het netjes bij mij meldt en de telefoon intussen goed bewaart. Zodat ik met een oplossing kan komen. En ik zou m'n excuses aanbieden voor het ongemak.
)