Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LauraMc schreef:Leuk! Waar tegenover de A-kerk trouwens? Ik woon zelf in de Lutkenieuwstraat
Saintelette schreef:Ik zal jullie dan live volgen vanaf mn computertjevind meer dan 250 km toch net iets te veel voor een borrel
Saintelette schreef:Ik zal jullie dan live volgen vanaf mn computertjevind meer dan 250 km toch net iets te veel voor een borrel
eclair98 schreef:Ik ben denk ik te jong voor een meeting
freespirit schreef:LauraMc schreef:Leuk! Waar tegenover de A-kerk trouwens? Ik woon zelf in de Lutkenieuwstraat
De Klassieke Academie voor schilderkunst zit op de Akerkhof 43, da's tussen boekenwinkel Van der Velde en restaurant Wereldburgers in.
Mijn klasgenoten en ik zoeken nog een leuk stamkroegje om gezellig samen een borrel te drinken en/of eens een cafè-interieur te schetsen. Normaliter duiken we De 3 Gezusters of 'T Sigaartje in, maar een nieuwe interieur is zéér welkom
Destination schreef:Wat is het idee qua tijdstip?
Indy_Mouse_9 schreef:Hoeveel man kunnen jullie eigenlijk (volgens de brandweer) kwijt? Het is niet heel erg groot, wel?
Kaaaren schreef:Gaaf geworden hoor! Lekker dat jullie ook terras buiten hebben. Nog nog twee vlaggetjes daar in die vlaggengaten
gribaldi schreef:25 mei zou perfect uitkomen, jammer dat het zo end rijden is voor een doordeweekse dag...