hij zei ook, is carkit niet veel handiger. inpluggen en zodra je telefoon geluid gaat geven, gaat hij het over de boxen zetten.
herhaal alleen maar wat hij zegt he
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maureen_M schreef:Oehh spannend moment Mizora. Als mn auto een raar geluid maakt breekt het klamme zweet me al uit
Vanochtend naar de garage gebracht voor een algemene keuring. Niet veel speciaals maar gewoon om te zien of ik er dit weekend veilig mee naar duitsland kan rijden.
Net een telefoontje van mn vader gehad. Alles was tot nu toe in orde maar hij moest nog verder nagekeken worden. Spannende dag voor mij dus...
het enigste wat ik even vervangen heb zijn de ruiterwissers maar die waren ook inderdaad kapot, was dus ook geen verrassing.
maak ik me geen zorgen over!
dat was toch wel even een partijtje leuk haha... Maureen_M schreef:Haha leuk he, ik kwam laatst bij 'n vriend aanrijden; "Oh, da's wel n stoere bak voor zo'n meisje!"Ben toch zo ontzettend blij. Gisteren de auto ook nog even aan mn neefje en zn vrienden geshowd en ik voelde toch wel een klein schijntje aan jaloeziedat was toch wel even een partijtje leuk haha...
). Heeft al .... 370.000 km gelopen en probleemloos door de Apk's elk jaar vrijwel geen onderhoudskosten. Ja normale dingen als banden.