Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juudii5 schreef:sharoontje schreef:Jeeeeej ik heb hem (de rosé/goud variant). Nu geduldig wachten tot het hoesje binnen is. Ben veel te bang dat ik hem laat vallen ofzo
Hoe is die? erg roze? of valt het mee?
Spelt schreef:M_D_H schreef:Ik heb de S7 edge.
Onbeperkt belminuten
onbeperkt sms
5 GB internet, maar met verdubbelaar door KPN totaal, dus 10 GB.
Ik betaal officieel €64,47 per maand, maar hier gaat elke maand 5 euro korting van af door KPN totaal.
Ik heb nagekeken maar bij een andere provider was ik meer kwijt doordat ik nu en een verdubbelaar heb en korting krijg vanwege KPN Totaal.
Daarbij heb ik altijd en overal bereik... in tegenstelling tot mijn meeste vrienden die dat niet hebben
Veel gemaakte opmerking is dan ook dat we mijn telefoon maar moeten gebruiken omdat ik toch wel bereik heb
Ik heb precies dit abonnement maar betaal 49 euro per maand, omdat ik mijn abbo verlengt heb en mijn vriend nog wat van de prijs af kon praten
Esmee_98 schreef:Ik mag volgende maand mijn abonnement gaan verlengen, en ik denk dat ik voor de Samsung S7 edge in het roze ga
Ik heb nu een Iphone 6. Heeft iemand hier toevallig de overstap gemaakt van de Iphone naar de S7? Zo ja, beviel het een beetje?
_Friemel schreef:Esmee_98 schreef:Ik mag volgende maand mijn abonnement gaan verlengen, en ik denk dat ik voor de Samsung S7 edge in het roze ga
Ik heb nu een Iphone 6. Heeft iemand hier toevallig de overstap gemaakt van de Iphone naar de S7? Zo ja, beviel het een beetje?
Ga ik zo doen, heb de 6S nu, ik wacht op de roze S7 Edge, wilde eerst de normale maar m'n directeur kreeg de edge en die is toch wel erg mooi! Helaas krijgt m'n leverancier pas eind volgende week