Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:jeetje wat ontzettend balen zeg! Het is ook heel moeilijk om iets te vinden voor dat bedrag. Misschien is een vakantiechalet mogelijk? Zijn vaak nog redelijk ruim en gemeubuleerd
Tinkerloos schreef:Helaas.
De verhuurder bleek een scammer.
Een argwanende bokker zei me om meer onderzoek te doen.
En dat loonde.
Het was ook te mooi om waar te zijn.
Maar na (enorm veel) speurwerk, napluizen,bellen,ben ik er achter dat het een nepverhuurder was.
Zal morgen meer vertellen, ben nu een beetje gaar van mijn sherlock holmes acties.
bigone schreef:Volgens mij is ts behoorlijk realistisch, ze heeft thuis gewoon niet de ruimte om haar dochter met kind op te vangen en ik snap heel goed dat ze zelf ook van alles probeert om woonruimte voor het stel te vinden. Puur ook eigenbelang en als moeder van volwassen kinderen kan ik me dit wel voorstellen, je dochter studeert , blijkt zwanger en dan zet je alle zeilen bij om ze toch een redelijke start te geven.
Misschien niet realistisch maar het kind komt er aan en dan probeer je van alles. En terecht want je wil dat je kind gelukkig word en ook de studie afmaakt. Volgens mij had ts echt niet zoveel moeite gedaan als er bij haar thuis voldoende ruimte binnen of in de tuin voor een unit was geweest waar haar dochter met kind had kunnen wonen.
Beloven schreef:Vaste baan, 23 en kopen.. Nou schut dat maar uit je hoofd hoor. Dat is tegenwoordig ook onmogelijk geworden of je moet ruim 30k aan spaargeld hebben. En dan moet je nog 2k + verdienen.
Ik zou op facebook pagina's even een berichtje zetten, hier bij ons op de fb pagina's wordt echt super geholpen altijd.
Dus in mijn situatie is het niet slim om nu te kopen, tenzij ik echt een gezinswoning zou kunnen kopen.
Geen WO opleidingen gedaan hoor. Sonja_vR schreef:Naar gelang wat je doet in de ict kun je trouwens een heel best loon binnenharken btw... vpk verdient tov de werkzaamheden miss niet dik maar ook daar weer , je zit beter dan minimum. Zeker met onregelmatigheidstoeslag er bij.
Dochter van ts studeert/zit op school en vriend krijgt een beperkt loon... kopen kun je dan gewoon dik vergeten voorlopig.
Dat is geen "volle bak". Ze hebben op het moment niet zoveel keuze, dat is het hele probleem. Dan moet het kind maar even wat meer naar het dagverblijf, met oog op een betere toekomst (dus beter huis).